اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کیار:

امام راه ایستادگی در برابر ظلم را به ملت آموختند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کیار گفت: امام راحل راه ایستادگی در برابر ظلم و استبداد را به ملت ایران آموختند و ملت نیز در ادامه این مسیر با پیروی از مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه آن امام سفر کرده خواهند بود.

امام راه ایستادگی در برابر ظلم را به ملت آموختند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کاظم محمدی عصر امروز در نشست ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در این استان با گرامی‌داشت یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حضرت امام (ره) منشا تحول در ایران اسلامی بودند و اسلام ناب محمدی را در عصر حاضر زنده کردند.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و ضرورت برگزاری پرشکوه مراسم‎های سالگرد امام امت، افزود: با برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و اعزام زائران به مرقد امام خمینی (ره) می‌توانیم ارزش‌های انقلاب را به نسل امروز انتقال بدهیم.

محمدی با بیان اینکه امام راحل راه ایستادگی در برابر ظلم و استبداد را به ملت ایران آموختند، بیان داشت: ملت ایران در ادامه این مسیر و در راه مقابله با استبداد و استعمار با پیروی از مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه آن امام سفر کرده به عرش خواهند بود.

معاون فرماندار شهرستان کیار به تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل و برگزاری جلسات متعدد این نشست اشاره کرد و گفت: در این شهرستان تمامی تمهیدات لازم برای اعزام زائران به مرقد امام خمینی (ره) اندیشیده شده است.

به گفته وی در این شهرستان عوامل اجرایی کاملا به حساسیت موضوع آگاهند و برای اعزام زائران برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و مشکلی  تا این لحظه به فرمانداری شهرستان گزارش نشده است.

محمدی خاطرنشان کرد: زائران شهرستان کیار با 18 دستگاه اتوبوس به مرقد امام اعزام می‌شوند که دو دستگاه آمبولانس به همراه تیم پزشکی کاروان زائران این شهرستان را همراهی می‎کند.

وی ادامه داد: امکانات و دیگر تجهیزات مورد نیاز نیز بر اساس برنامه پیش‌بینی شده در دستور کار قرار دارد و تا زائران حرم  امام امت با مشکلی مواجه نشوند.

معاون فرماندار شهرستان کیار  همچنین تاکید کرد: همزمان با بیست و سومین سالگرد ارتحال امام راحل علاوه بر برنامه اعزام زائران به تهران و حرم امام (ره)، در شهرها و روستاهای این شهرستان برنامه‌هایی با حضور امت خداجو و شهیدپرور در سوگ آن عزیز سفر کرده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول