اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان:

خرمشهر نماد ایستادگی ملت غیور ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان گفت: سوم خرداد حماسه‎ای ملی و نماد ایستادگی و مقاومت ملت غیور ایران است.

خرمشهر نماد ایستادگی ملت غیور ایران است

ابوالحسن میرکریمی امروز در گفت‎وگو با خبرگزاری فارس در گرگان اظهار داشت: سوم خرداد به‌ عنوان یکی از ماندگارترین حماسه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در تاریخ نظام اسلامی ایران است.

 وی تاکید کرد: حماسه سوم خرداد سال 1361 سالروز آزادسازی خرمشهر هرگز از اذهان ملت ایران فراموش نمی‌شود و برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان تاکید کرد: فتح خرمشهر حادثه‌ای تاریخی و سرنوشت‌ساز برای همه قدرت‌های استکباری بود که چشم طمع به میهن اسلامی ایران داشتند.  

میرکریمی خاطر نشان کرد: بزرگداشت سوم خرداد که در تاریخ ایران روز مقاومت و پیروزی نام گرفته است، همکاری و مشارکت تمام دستگاه‎ها و مدیران اجرایی استان را می‎طلبد تا یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و سوم خرداد در اذهان مردم و نسل نوپای انقلاب جاودانه بماند.

به گفته وی برگزاری یادواره‌های شهدا، برنامه‌های متنوع فرهنگی و مسابقات ورزشی، رژه خودرویی، تجلیل از حماسه‌سازان دفاع مقدس و اجرای آیین‌های ویژه در مدارس و دانشگاه، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و درمانگاه‎های صلواتی از اهم برنامه‌های سوم خرداد در استان گلستان تعیین شد.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌ در سالروز آزادسازی خرمشهر تاکید کرد: با برگزاری مطلوب ویژه برنامه‌های سوم خرداد شاهد شور و اشتیاق بیشتر مردم به ویژه جوانان در ارتباط با حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خواهیم بود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول