اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌به‌مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر _ 15

رمز رستگاری یک ملت را می‌توان از آزادسازی خرمشهر آموخت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: راه و روش رستگاری یک ملت را می‌توان از آزادسازی خرمشهر آموخت.

رمز رستگاری یک ملت را می‌توان از آزادسازی خرمشهر آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدرضا نقدی ظهر امروز در اجلاسیه زنان مقاومت که همزمان با یکم خردادماه و به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان کشوری و لشکری همچنین جمعی از خانواده‌های شهدا برگزار شد، اظهار کرد: پایداری ملت مقام ایران نشان داد که با دست خالی هم می‌توان پشت همه مستکبران عالم را که در قرارگاه‌های خود گرد آمده‌ و برای نابودی این سرزمین نقشه می‌کشند به خاک نشاند.

وی افزود: قدرت ایران اسلامی در ساز و برگ جنگ نیست بلکه در ارتباط با خداوند است و ظالمان تاکنون به این رمز موفقیت ما پی نبرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور در ادامه گفت: سوم خرداد به سبب بزرگی و برکت از ایام‌الله محسوب می‌شود و ما باید با برگزاری برنامه‌های موقر و در شأن سوم خرداد، در زنده نگهداشتن این روز حماسه‌‌ساز تلاش کنیم.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ماست که با ارج نهادن به یاد و خاطره شهدا، فرهنگ دفاع مقدس را ترویج داده و در راستای انتقال ارزش‌های رزمندگان و ایثارگران گام‌های مؤثری برداریم.

نقدی همچنین عنوان کرد: راه و روش رستگاری یک ملت را می‌توان از آزادسازی خرمشهر آموخت.

وی در پایان ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: روز سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ ملت غیور ایران در طول هشت سال دفاع مقدس است که همواره باید از آن به عنوان یک حماسه ملی یاد کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول