اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

ملت ایران دشمن را کلافه کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: مردم ایران در مقابل تحریم‌ها به خوبی ایستاده‌اند و دشمنان جمهوری اسلامی را کلافه می‌کنند.

ملت ایران دشمن را کلافه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در مراسم تشکیل سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین، فتح خرمشهر را معجزه خداوند متعال دانست و اظهار کرد: رزمندگان به عنوان کسانی که دفاع مقدس را از نزدیک دیده‌اند باید به خوبی دلاوری‌های مردان و زنان را در هشت سال دفاع مقدس معرفی کنند.

وی اضافه کرد: برای اثبات وجود خداوند از آیه‌ها و داستان‌های قرآنی که خداوند متعال در قرآن فرموده است، استفاده شده و برای حقانیت انقلاب اسلامی باید هشت سال دفاع مقدس به مردم معرفی شود، زیرا مردم و نسل جوان باید بدانند که این جنگ به کشور و ملت ایران تحمیل شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ماجرای طبس یکی از نمونه‌های معجزات خداوند بود و به فرموده امام راحل (ره) "شن‌ها مأموران خداوند بودند" و اگر این معجزه صورت نمی‌گرفت شاید امروز انقلاب اسلامی به این عظمت و بزرگی در جهان نمی‌رسید.

آبنوش پیروزی خرمشهر را فراتر از بازپس‌گیری قطعه‌ای از خاک کشور دانست و گفت: فتح خرمشهر، فتح ارزش‌های الهی هست.

وی تأکید کرد: غرب و قدرت‌های شیطانی جنگ را به جمهوری اسلامی تحمیل کردند و آن‌هایی که می‌گویند چرا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی خرمشهر جنگ را تمام نکرد، بدانند که هیچ کشوری در دنیا واسطه نشده که جنگ تمام شود و جمهوری اسلامی ایران نیز با قدرت جنگ را ادامه داد و زمانی‌ که قطعنامه ارائه شد با اینکه بیشتر به نفع صدام بود، اما به خاطر اینکه در آن مرزهای جمهوری اسلامی حفظ شود، امام راحل (ره) آن را پذیرفت.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: فشارها و تحریم‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کارساز نبوده و اگر این فشارها و تحریم‌ها بر هر نظام و کشور قدرتمندی وارد می‌آمد تا به حال سقوط کرده بود و امروز غرب مجبور شده است تمام معادلات خود را تغییر بدهد و این به برکت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقاومت مردم شریف ایران است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: عده‌ای امروز با گران‌فروشی می‌خواهند مردم را زیر فشار قرار دهند و برای نظام جمهوری اسلامی ایران چالش درست کنند، اما بدانند مردم غیور ایران اسلامی از گرانی‌هایی که به واسطه تحریم‌ها به وجود می‌آید ناراحت نیستند و آن را تحمل می‌کنند.

وی ادامه داد: کسانی که گران‌فروشی می‌کنند بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهد کرد و از مسئولان می‌خواهم این افراد را شناسایی کند و بسیج و سپاه در این راه به مسئولان کمک خواهند کرد.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد بی‌نظیر در طول تاریخ است و تمام آحاد مردم و مسئولان را در بر می‌گیرد و در تاریخ یک گروه خصوصیات سپاه را داشت که این گروه در زمان حکومت امام علی (ع) بود و آن‌ها زیر فرمان امام علی (ع) بودند.

این مقام مسئول افزود: ملت ایران دشمن را کلافه کرده است و این به برکت رهبری بی‌نظیر امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بدست آمده است.

آبنوش تصریح کرد: امام راحل (ره) درجه و مقام بسیجی را بالاترین درجه و مقام دانست و شهید بابایی نمادی از یک بسیجی واقعی است که برای تمام دنیا تعریف می‌شود.

این مسئول تأکید کرد: در استان قزوین این نیاز وجود دارد تا فعالیت‌های خود را گسترش دهیم و به همین منظور تصمیم داریم تعداد ناحیه‌های سپاه استان قزوین را تا سه ناحیه دیگر افزایش دهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: کنگره شهدای استان قزوین در حال شکل‌گیری است و چاپ 300 کتاب از آثار و زندگینامه سه هزار شهید این استان از جمله برنامه‌های سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین است.

وی در پایان از تمام مسئولان قضایی برای کنترل گرانی تشکر و قدردانی کرد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نهاد مقدس بسیج را پشتیبان مسئولان قضایی در پیگیری این موضوع دانست.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول