اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج عشایری کشور:

عشایر در تاریخ ملت ایران جاودانه هستند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج عشایری کشور گفت: عشایر بسیجی کشور در سال 58 به فرموده امام خمینی(ره) در تاریخ ملت ایران جاودانه هستند.

عشایر در تاریخ ملت ایران جاودانه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار مهدی جمشیدی ‌امروز در سومین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و ورزشی بسیج عشایر کشور در زاهدان اظهار داشت: امروز در این نقطه از کشور به نمایندگی از تمام عشایر کل کشور به عنوان نماد وحدت ملی گرد‌هم آمده‌ایم تا یکبار دیگر به دنیا اعلام کنیم که همه اقوام ایرانی از همه نژادها و گویش‌ها، رنگ‌ها و... یکپارچه برای تحقق آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و تحقق منویات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، یک ید واحده هستیم.

وی افزود: به نمایندگی از تمام اقوام ایرانی در این نقطه پایداری، استقامت، شرف، عزت، آرمانخواهی و عزتخواهی در زاهدان گرد‌هم آمده‌ایم تا بار دیگر اعلام همبستگی، وابستگی، همگرایی و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی اعلام کنیم.

مسئول بسیج عشایری کشور بیان کرد: با توجه به اینکه رهبر کبیر انقلاب، عشایر را ذخایر انقلاب نامیدند، 29 اردیبهشت ماه سال 1358 روز عشایر نام گرفت.

سردار جمشیدی یادآور شد: در سال 89 مصوب شد تا جشنواره ملی منطقه‌ای برای پاسداشت و تجلیل از پیشکسوتان عشایر، بسیجیان، تولید‌کنندگان و وفاداران عشایر در عرصه‌های مختلف و خدماتی که عشایر قبل و بعد از انقلاب به جمهوری اسلامی و نهضت امام خمینی(ره) و حفظ تمامیت ارضی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب برگزار شود.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس آن، مقام معظم رهبری به بهترین وجه قدر عشایر را تبیین کردند.

مسئول بسیج عشایری کشور گفت: نظام انقلاب اسلامی تابع محض امام و انقلاب اسلامی بوده و عشایر را در هسته مرکزی دفاع از انقلاب می‌داند.

سردار جمشیدی افزود: اگر امروز از نظر بعد مسافت نسبت مرکزیت نظام از عشایر دور هستیم اما از بعد حقیقی دفاع از نظام، در هسته مرکزی آن قرار داریم.

وی تصریح کرد: عشایر همواره در دفاع از مرزهای کشور، وفادارترین هستند.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول