اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

گرانی‌ها در مقابل موقعیت‌های جهانی ملت ایران هیچ نیست

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: گرانی‌ها در مقابل موقعیت‌های معنوی و جهانی که ملت ایران به دست آورده، هیچ نیست.

گرانی‌ها در مقابل موقعیت‌های جهانی ملت ایران هیچ نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز ظهر امروز در جمع دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های خراسان‌شمالی با بیان اینکه نباید خدای ناخواسته در زمینه گرانی‌ها، سیاه‌نمایی کنیم، اظهار داشت: اگر در مقابل الطاف خداوند و افتخاراتی که در سایه پیروزی انقلاب اسلامی نصیب نظام شده است، شکرگزار باشیم‌، موفقیت‌ها افزون‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این انقلاب موقعیت‌های زیادی برای نظام اسلامی رقم خورده است که لازم است تا این توفیقات و پیشرفت‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه در رژیم گذشته توجه به نماز و تکالیف شرعی در حاشیه قرار داشت، افزود: کدام ستاد اقامه نماز، اصلاح اغلاط اقامه نماز و ... وجود داشت و اکنون از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که به نماز و آموزه‌های قرآنی و دینی توجه شده و این توفیقات به خاطر نظام اسلامی محقق شده است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد:‌ اینها الطاف الهی بوده که شامل حال مردم شده از این رو مردم قدردان نظام پر برکت جمهوری اسلامی باشند.

وی تکلیف و وظیفه دبیران اقامه نماز در احیای فرهنگ نماز را بسیار مهم عنوان کرد و خطاب به آنان افزود: شماها نماز را از انزوایی که قبلاً وجود داشته خارج کرده و به اعماق زندگی‌ها برده‌اید و این موفقیتی است که در توجه به آموزه‌های دینی و نماز انجام شده است.

امام جمعه بجنورد گفت: شما دبیران اقامه نماز چهره‌های موفق و حجت‌های زمان بوده که با نهضت فرهنگی خود برای ترویج و گسترش فرهنگ اقامه نماز در دستگاه‌ها و جامعه تلاش می‌کنید.

به گزارش فارس، دبیر ستاد اقامه نماز خراسان‌شمالی هم در این نشست گفت:‌ برنامه‌های مختلفی از سوی ستاد اقامه نماز استان برای گسترش فرهنگ اقامه نماز طی ماه‌های گذشته انجام شده است.

حجت‌الاسلام محمدصادق باقرپور برگزاری جشنواره نماز، برگزاری دوره آموزش قرائت صحیح، اجرای طرح مهراب، اجرای طرح مفتاح، دوره آموزش آداب نماز برای دستگاه‌ها را از جمله این فعالیت‌ها عنوان کرد.

وی گفت: همچنین دوره شیوه‌های آموزشی نماز، برنامه‌های آموزشی نماز در 10 سرفصل اعم از کلاس‌های آموزشی، برنامه‌ریزی مدرسان خانواده، برگزاری نماز شایستگان و ... از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط ستاد اقامه نماز خراسان‌شمالی است.

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان‌شمالی همچنین با اشاره به تغییراتی که در طرح جامع نظارت و ارزیابی اقامه نماز ایجاد شده اظهار امیدواری کرد تا با شیوه‌های جدید بتوان برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز در دستگاه‌ها و جامعه قدم برداشته و در این راستا کارنامه اعمال خود را پربار کرد.

این نشست در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد که دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های خراسان‌شمالی در آن شرکت داشتند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول