اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند تأکید کرد

ضرورت توجه ملت ایران به مردم بحرین

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند توجه به مردم بحرین را برای ملت ایران حائز اهمیت دانست و ابراز داشت: مردم بحرین در روزهای اخیر با شعارهای خود اعتراض خود علیه رژیم آل خلیفه را به فریاد تبدیل کردند.

ضرورت توجه ملت ایران به مردم بحرین

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند اظهار داشت: فتح عظیم  خرمشهر که به دست رزمندگان توانمند اسلامی به دست آمد، یکی از جلوه‌های قدرت الهی است.

وی خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در این رابطه می‌فرماید "فتح  خرمشهر یک مسئله عادی نبود، اینکه قریب به 20 هزار نفر برای اسارت صف بکشند، مسئله عادی نیست، بلکه مافوق طبیعت است".

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مداحان افزود: گروه‌های مختلف مردم و مسئولان در اصلاح وضعیت عفاف و حجاب در جامعه نقش دارند.

کرمی‌پور بیان داشت: زنان مسلمان و باحجاب در اصلاح وضعیت عفاف و حجاب بیش از دیگران نقش دارند و باید وارد عمل شوند و دست به اقدامات فرهنگی و اصلاحی بزنند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ولیعهد بحرین به آمریکا سفر کرد و این امر موجب تظاهرات ضد حکومتی مردم بحرین و شعارهای ضد آمریکایی شد، افزود: رژیم آل خلیفه با کمک امریکا و انگلیس مشغول سرکوب مردم بحرین است.

کرمی‌پور تصریح کرد: رژیم بحرین از ابتدای انقلاب مردم این کشور تاکنون بیش از 200 کودک را بازداشت کرده است.

وی توجه به مردم بحرین را برای ملت ایران حائز اهمیت دانست و ابراز داشت: مردم بحرین در روزهای اخیر با شعارهای خود کاخ‌های طاغوتی را به لرزه در آوردند و یک بار دیگر اعتراض خود را علیه رژیم آل خلیفه به فریاد تبدیل کنند.

خطیب جمعه زرند عنوان کرد: رژیم آل خلیفه به جای در پیش گرفتن زبان گفت‌و‌گو و استفاده از راهکارهای اساسی همچنان شیوه تهدید، ارعاب و خشونت را در پیش گرفته است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول