اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس جمهور:

ملت فلسطین فقط با ادامه مقاومت پیروز می‌شوند

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس جمهور تنها راه حل قضیه فلسطین را در مقاومت دانست.

ملت فلسطین فقط با ادامه مقاومت پیروز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام احمد موسوی شامگاه یک‎شنبه در جمع دست‎اندرکاران همایش آزادی فلسطین، آرمان بیداری اسلامی اظهار داشت: استکبار 60 سال بر روی مساله فلسطین کار کرد تا این قضیه را با تصور باطل خود تمام شده بداند اما امام راحل در همان ابتدا فرمودند که فلسطین مسئله اصلی اسلام است.

وی بیان داشت: پیشانی‎بند لااله‎الاالله، محمد رسول‎الله، انقلاب اسلامی، مردم عزیز و خون شهدا سبب شد این محور مبارزه از بحث ناسیونالیستی و چپ‎گرایانه به محور اسلامی تغییر کند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب فلسطین تصریح کرد: مردم ایران به مردم منطقه این مطلب را رساندند که مردم قدرت بی‎بدیلی هستند که می‎توانند از وجب به وجب خاک خود دفاع کنند و بر آمریکا و استکبارگران پیروز شوند که این باور در فلسطین، مصر، تونس، بحرین و عراق جا افتاده است.

موسوی ابراز داشت: خداوند قادر متعال برای اینکه به مسلمانان بگوید من با شما هستم معجزات خود را آشکار می‎کند لذا اگر باور داشته باشیم که خدا قادر است یقینا پیروزی با ما خواهد بود.

وی تنها راه حل قضیه فلسطین را در مقاومت دانست و خاطر نشان کرد: با مقاومت می‎توان فلسطین را آزاد کرد.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب فلسطین در خصوص مبانی اخوان‎المسلمین بیان داشت: امروز در جهان اهل سنت، حماس و ... مبتنی بر این تفکر است که در بیداری اسلامی ایدئولوژی که بر آن تکیه کرده اخوان‎المسلمین است.

موسوی به شعار اخوان‌المسلمین اشاره کرد و یادآور شد: هدف ما خداست، الگوی ما رسول‎الله است، قانون اساسی ما قرآن و راه ما جهاد است و والاترین آرزوی ما مرگ فی‎سبیل‎الله است.

وی با تاکید بر اینکه در رأس فتنه‌های دشمن، اختلاف شیعه و سنی است خاطر نشان کرد: باید از اختلاف و سیطره اشراف و احزاب پرهیز شود و دیدگاه اخوانی‎ها به رژیم صهیونیستی این است که به رسمیت شناختن اسرائیل حرام است و از این مهم اصول ثابت شده‎ای عنوان شده و معتقدند که کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد و رژیم صهیونیستی است که باید برای محو اسرائیل تلاش شود.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب فلسطین مبانی اخوان‎المسلمین را پایبندی به دین مبین اسلام، آزادی و رهایی امت از استبداد و تسلط بر علوم نو برای مقتدر ساختن اسلام عنوان کرد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول