اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان:

ملت ایران نباید هراسی از دشمنان داشته باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: ملت ایران نباید در مقابل تهدیدات دشمنان هراسی داشته باشد و پدافند غیر عامل خسارات و آسیب‌های ناشی از تهدیدات را به میزان بسیاری کاهش می‌دهد.

ملت ایران نباید هراسی از دشمنان داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در دومین همایش مدیریت بحران در صنعت ساختمان، سازه‌های زیرزمینی و شریان‌های حیاتی اظهار داشت: انسان‌ها همواره در معرض خطر تهدید، بحران جدی و احتمالی قرار دارند.

وی به اهمیت مدیریت بحران و پدافند غیر عامل برای موفقیت در مقابل تهدیدات و بحران‌ها اشاره کرد و ادامه داد: آفند به معنای حمله و پدافند نیز به معنای مقابله با حمله است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به اینکه پدافند غیر عامل به معنای مقابله با تهدید‌ها و پیش‌گیری از تهدید‌هاست، تصریح کرد: پدافند غیر ‌عامل در تمام زمان‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و انسان‌ها در طول تاریخ برای مقابله با بحران‌ها و تهدیدات به این موضوع نیازمند بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کاهش آسیب‌ها و صدمات انسان‌ها در مقابل تهدیدات از مهم‌ترین موارد در راستای ضرورت وجود پدافند غیر‌ عامل است، ادامه داد: پدافند عامل نیز به معنای ضربه‌هایی است که انسان به دشمن وارد می‌کند و پدافند غیر ‌عامل از راهکار‌های پیش‌گیری از ورود خسارت و آسیب به انسان‌ها است.

طباطبایی‌نژاد بیان داشت: ملت ایران نباید در مقابل تهدیدات دشمنان هراسی داشته باشد و پدافند غی رعامل خسارات و آسیب‌های ناشی از تهدیدات را به میزان بسیاری کاهش می‌دهد.

وی بیان اینکه پدافند غیر‌ عامل درصد آسیب‌پذیری را در مقابل تهدیدات کاهش می‌دهد، تاکید کرد: بسیاری از مواردی که دین به آن تأکید کرده به نوعی پدافند غیر عامل به شمار می‌رود زیرا انسان‌ها را از اجرای گناه باز می‌دارد.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول