اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان:

مردم با انتخابات آگاهانه‌، ساکتین فتنه 88 را کنار زدند

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مردم با حضور آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی ساکتین فتنه 88 را کنار زدند.

مردم با انتخابات آگاهانه‌، ساکتین فتنه 88 را کنار زدند

میلاد اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به حضور دشمن‌شکن مردم در مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در دور دوم انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم زد.

وی با اشاره به انتخاب شخصیت‌های انقلابی و تاثیرگذار در این دوره از مجلس شورای اسلامی توسط مردم تصریح کرد: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی نیز به عنوان جزئی از مردم، خدمت به مردم، پیروی از ولایت فقیه و توجه به توسعه و آبادانی کشور را از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توقع دارد.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: نمایندگان مردم باید با توجه به قوانین با هدف توسعه و آبادانی کشور اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه با انتخاب اصولگرایان به عنوان نماینده اکثریت جامعه، رئیس مجلس آینده نیز اصولگرا خواهد بود، خاطرنشان کرد: هفتم خرداد ماه سال جاری رئیس مجلس شورای مجلس مشخص می‌شود.

اسدی با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی باید پاسخگوی همه طیف‌های مجلس، قوانین و مقررات و دغدغه‌ها باشد، تصریح کرد: رئیس مجلس باید قوانین را به درستی شناخته و در توجه به قوانین از همه افراد جدی‌تر باشد.

وی با اشاره به برخی اختلافات موجود در کشور خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه در بین افراد مختلف جامعه طبیعی است اما مردم از اختلاف سلیقه‌ها خسته شده و به دنبال ایجاد آرامش در جامعه هستند، مسئولان باید اختلافات خود را در جلسات خصوصی حل کنند تا مردم از این جهت زیان نبینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نمایندگان استان تصریح کرد: امیدواریم نمایندگان استان به حرکت قطار خدمت‌رسانی به مردم سرعت بیشتری بخشیده و تدابیر لازم را برای حل مشکلات استان داشته باشند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول