اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

سپاه ضد جریان فتنه و انحرافی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ‌سپاه به عنوان حامی گفتمان انقلاب و ولایت ضد جریان فتنه و انحرافی است.

سپاه ضد جریان فتنه و انحرافی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان عقیدتی سیاسی سپاه در اردبیل اظهار داشت:‌ هرکس زیر علم جریان فتنه و انحرافی سینه بزند مورد خشم و غضب سپاه با بصیرت است و به یقین قاطبه مردم نیز مدافع این حرکت همیشه ماندگار سپاه و بسیجیان دلاور است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای با طرح نظریه هویت ایرانی و تقابل آن با اندیشه‌های اسلام در صدد ضربه زدن به حاکمیت دینی ایران هستند، خاطرنشان کرد: شاخصه ایران بعد از اسلام تکیه بر هویت دینی و اعتقادی است که سرسلسله آن نیز وفاداری به مکتب تشیع و احیای ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله مطهری با تمام شجاعت و شهامت خود آنچه تشخیص می‌دادند بر سر زبان جاری و ساری می‌کردند و چنان تفکری را در این کشور حاکم کردند که به روشنی می‌توان حقانیت و برتری اندیشه اسلام در برابر اندیشه لیبرال را مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاملی‌فر از شهید مطهری به عنوان اسلام شناس معرفت‌ یافته به عمق مسائل دینی یاد کرد و گفت: برای شناساندن معارف اهل بیت و حقیقت دین علما و روحانیون در جایگاه ممتاز و تراز اول هستند که با بصیرت و شجاعت و دوری از گرایش به مسائل دنیوی و مادی سعی کردند جایگاه نظام اسلامی را اعتلا بخشند.

این مسئول یکی از ارکان تشکیل سپاه را توجه به بعد عقیدتی ـ سیاسی این مجموعه ارزشی توصیف کرد و افزود: امام راحل با درک جایگاه سپاه در نظام اسلامی بر اهمیت موضوع عقیدتی و پرداختن به مسائل تربیتی تاکید کرده و امروز بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب عظمت و سر زندگی سپاه را در پرداختن به این مبانی، دور شدن از افراط و تفریط و برخی کج‌روی‌ها می‌دانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان داشت: امام راحل با تیز‌بینی و واقع‌نگری بارها در کلام خود اعلام می‌کردند که بدون سپاه و بسیج امنیت و سلامت آینده کشور تضمین شده نیست به طوری که هم در جنگ هشت ساله و هم مقابله با فتنه‌های مختلف شاهد تحقق چنین تفکر سازنده‌ای بودیم.

کاملی‌فر از سپاه و بسیج به عنوان سپر بلای انقلاب یاد کرد و ادامه داد:‌ سپاه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن به گونه‌ای اقدام کرده است که عظمت و صلابت آن را در عرصه‌های مختلف به ویژه تامین امنیت کشور مشاهده کرد و از این رو است که سپاه خار چشم دشمنان و عرصه تاخت و تاز بی‌سرانجام آنها شده است.

 

سپاه به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این نیروی مخلص انقلاب با توجه به مسائل اعتقادی به هیچ حزب و گروهی وابستگی ندارد، ابراز داشت:‌ سپاه در تمام مقاطع انقلاب تنها از گفتمان انقلاب و ولایت دفاع کرده و بدون وابستگی خاص همیشه اقتدار خود را نگه داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزاری افتخار‌آمیز دو مرحله انتخابات را یک پشتوانه عظیم برای امنیت و اقتدار نظام اسلامی توصیف کرد و گفت:‌ در این انتخابات حضور گسترده مردم اسباب رسوایی دشمنان و خنثی کردن توطئه‌ آنها را فراهم کرده است.

کاملی‌فر در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ مردم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در مرحله دوم انتخابات نیز بار دیگر ملاک و معیار وفاداری خود به آرمان انقلاب را نشان دادند و با حضور در انتخابات ادای تکلیف کردند.

این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: در این انتخابات حجت شرعی بر همگان تمام شده بود به طوری که همه با حضور گرم و پشتیبانی واقعی از نظام اسلامی حرمت‌دار خون شهدا، ولایت و حضور آگاهانه بودند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول