اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گردهمایی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهرستان ری‌ـ 2

رسایی: چون در کنار ساکتین فتنه و جریان انحرافی نبودیم پیروز انتخابات شدیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری گفت: ما به دلیل ننشستن کنار ساکتین فتنه و جریان انحرافی بر سر یک میز، پیروز انتخابات هستیم.

رسایی: چون در کنار ساکتین فتنه و جریان انحرافی نبودیم پیروز انتخابات شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی ساعتی پیش در گردهمایی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهرستان ری که در مسجد خاتم‌النبیین (ص) شهرری برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری انتخابات گفت: انتخابات در مسائل داخلی و خارجی کشور تاثیرگذار است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مرحله نخست انتخابات سطح مذاکرات ما را در استانبول بالا برد و همچنین انتخابات دوم نیز در مذاکرات بعد بسیار موثر است.

وی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از اعضای جبهه پایداری در مسئله وقف دانشگاه آزاد که به یکشنبه سیاه معروف گشت دخیل بودند تا نگذارند این اتفاق بیفتد.

حجت‌الاسلام رسایی افزود: اشخاصی به اسم اصولگرایی می‌آیند ولی به طرح‌های عدالت‌طلبانه رای نمی‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس هشتم از مجلس هفتم بهتر بوده است، خاطرنشان کرد: ما هر روز باید در حال پیشرفت باشیم نه رو به عقب برگردیم.

طرح نظارت بر نمایندگان در مجلس نهم اجرایی می‌شود

حجت‌الاسلام رسایی با تاکید بر اینکه طرح نظارت بر نمایندگان مطالبه رهبری از ما بود، اظهار داشت: این طرح را در مجلس نهم حتما باید اجرایی کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس سالم دولت سالم را به دنبال دارد، گفت: مجلس سالم نظارت سالم برعهده دارد.

 

سر میزی که ساکتین فتنه نشسته‌اند نمی‌توانیم بنشینیم

وی در ادامه با بیان اینکه سر میزی که ساکتین فتنه نشسته بودند نمی‌توانیم بنشینیم و وحدت کنیم تا آنها برای ما تصمیم بگیرند، افزود: اگر ما قبول کنیم مردم قبول نمی‌کنند، این خیانت به حزب‌الله بود، ما این کار را نکرده و نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام رسایی با بیان اینکه به دلیل ننشستن کنار ساکتین فتنه و جریان انحرافی بر سر یک میز، پیروز انتخابات هستیم، تاکید کرد: چون دیوارهای تهران پر از بنرهای تبلیغات مردم نیست بنرهایمان توی دل مردم نصب است. افتخار می‌کنیم که از پول بیت‌المال استفاده نکردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دو عالم بزرگ آیت‌الله مصباح و آیت‌الله خوشوقت از لیست جبهه پایداری حمایت می‌کنند، تصریح کرد: تمام افراد جبهه پایداری به صراحت اعلام موضع کرده‌اند و در برابر فتنه و جریان انحراف همچنان ایستادگی و پایداری می‌کنند.

انتهای پیام/ر10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول