اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعضی افراد به اصطلاح روشن‌فکر زمینه‌های فتنه را فراهم کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاکدشت با اشاره به نفوذ سلطه غرب گفت: برخی از چهره‌ها زمینه‌های فتنه را فراهم کردند.

بعضی افراد به اصطلاح روشن‌فکر زمینه‌های فتنه را فراهم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی در جمع مسئولان اجرایی شهرستان پاکدشت از مسئولان خواست تا برنامه‌ریزی مناسبی برای سال 91 انجام دهند و بررسی مناسبی از روند فعالیت‌های صورت گرفته در طول سال داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در زمینه اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات دولت دهم در سال گذشته و ارتباط و تعامل خوب و مستمر با اصحاب رسانه و مطبوعات داشتند تجلیل کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم گفت: ولایت‌پذیری از خصوصیات بارز استاد شهید آیت‌الله مطهری بود و سبب شده بود به عنوان یکی از نزدیک‌ترین افراد به امام خمینی (ره) محسوب شود.

حجت‌الاسلام لزومی با بیان اینکه علم شهید مطهری وی را به بنده مخلص خدا و فردی مسئولیت‌پذیر تبدیل کرده بود، اظهار داشت: جایگاه شهید مطهری به اندازه‌ای نزد حضرت امام خمینی (ره) والا و رفیع بود و امام بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را به برکت حضور شهید مطهری می‌دانستند و ایشان را فردی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب قلمداد می‌کردند.

وی در ادامه بیان داشت: علوم غربی در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی ترویج شد و شهید مطهری با حضور خود در دانشگاه زمینه مقابله با سلطه غرب و علوم غربی را بر دانشگاه فراهم کرد.

امام جمعه شهرستان پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: سلطه‌ای که تا فتنه سال 88 نیز ادامه داشت و باعث شد تا برخی از چهره‌های به اصطلاح روشن‌فکر زمینه‌های فتنه را فراهم کنند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول