اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

برگزاری سالم انتخابات فتنه‌های داخلی و خارجی را خاموش کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: برگزاری سالم انتخابات در سطح شهرستان سبب خاموشی اکثر فتنه‌های داخلی و خارجی شد.

برگزاری سالم انتخابات فتنه‌های داخلی و خارجی را خاموش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان تایباد اظهار داشت: یاد خداوند سبب عزت و قدرت انسان‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری سالم انتخابات در سطح شهرستان سبب خاموشی اکثر فتنه‌های داخلی و خارجی دشمنان شد.

محمدعارف عارفی فرماندار شهرستان تایباد نیز با قدردانی از حضور گسترده و 81 درصدی مردم شهرستان در انتخابات و هم‌چنین حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال گفت: دشمن برای خارج کردن مردم از صحنه و ایجاد تفرقه برنامه‌ریزی کرده بود که همه چیز برعکس شد و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خاری در چشم دشمنان شد.

وی افزود: مردم انقلابی و همیشه در صحنه‌ای داریم که این موضوع وظیفه ما را برای خدمت‌رسانی به مردم سنگین‌تر می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات حوزه فرعی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان تایباد هم‌چنین از همراهی و زحمات علماء، هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت در شهرستان تایباد که زمینه حضور پرشور مردم و برگزاری انتخاباتی سالم را فراهم آورده بودند قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تایباد هم‌چنین با اشاره به اوضاع بین‌المللی و تأثیر معکوس تحریم‌ها، آزادی ملت‌های اسلامی و تحت فشار قرار گرفتن اسرائیل را از نعمت‌های الهی عنوان کرد که جای شکرگزاری دارد.

فرماندار تایباد هم‌چنین این جلسه را جلسه قدردانی از تلاش‌ها خواند و ضمن قدردانی از زحمات دستگاه‌های اجرایی از تلاش مضاعف شهردار تایباد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال 90 قدردانی کرد و ارتقای رتبه اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان تایباد از رتبه 25 در مردادماه به رتبه پنجم در بهمن و رتبه چهارم استان خراسان‌رضوی در اسفند را نشان از تلاش جهادگونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال جهاد اقتصادی خواند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول