اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مشارکت حداکثری مردم فتنه‌ها را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم موجب خنثی شدن فتنه‌های داخلی و خارجی بر ضد نظام جمهوری اسلامی شد.

مشارکت حداکثری مردم فتنه‌ها را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در نشست مشترک فرمانداران با ائمه جمعه استان زنجان اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی موجبات افتخار و سرافرازی ملی را فراهم کرده است.

وی با اشاره به منطبق بودن نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی با منویات مقام معظم رهبری افزود: نتایج این انتخابات به طور دقیق منطبق با تحلیل‌ها و تذکرات ایشان بود.

استاندار زنجان به اعلام رضایت مقام معظم رهبری از نحوه برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: این اعلام رضایت برای مجریان انتخابات کافی و بسیار مطلوب است.

وی با اشاره به تذکرات داده شده درباره حفظ سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به مجریان ادامه داد: حفظ این سه اصل موجبات برگزاری پرشور انتخابات را فراهم کرد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه خدشه به هر یک از سه اصل سلامت، امنیت و مشارکت اصل انتخابات را دچار چالش می‌کرد، تاکید کرد: با همکاری و هماهنگی بین مجریان، انتخابات بدون کوچکترین چالشی نه تنها در استان زنجان بلکه در سطح کشور برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم استان زنجان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: میانگین استانی مشارکت 72.2 درصد بوده است.

استاندار زنجان حداکثر مشارکت را در سطح شهرستان‌ها 92.8 درصد در یکی از شهرستان‌ها اعلام کرد و گفت: میانگین شهرستانی مشارکت مردم در انتخابات 82.5 درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خیلی زود نتیجه داد تصریح کرد: این مشارکت موجب خنثی کردن فتنه‌ها شد.

رئوفی‌نژاد نکته دیگر انتخابات برگزار شده را در استان زنجان انتخاب افراد اصلح و ذوب در ولایت بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه همه افراد تایید صلاحیت شده افراد صالحی بودند، افزود: مردم در این انتخابات به اصلح‌ترین آنها رای دادند.

استاندار زنجان با تاکید بر هدفگذاری برای رخدادهای سیاسی آینده استان زنجان گفت: باید در این باره برنامه‌ریزی انجام داد تا بتوان زمینه خدمت به مردم این استان را فراهم کرد.

وی بر لزوم تقدیر از مردم استان زنجان برای مشارکت گسترده در انتخابات اشاره کرد و افزود: برای فراهم شدن این مشارکت باید از همه کسانی که در این عرصه کار کرده‌اند، تقدیر کرد.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عنوان سال جاری که جهاد اقتصادی بود، تصریح کرد: به یمن این نامگذاری گام‌های بسیار بلندی در استان زنجان برداشته شد.

وی از 4.5 برابر شدن جذب سرمایه بخش خصوصی در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: با تشکیل ستاد عمران شهری پروژه‌های زیادی برای شهرهای استان تعریف و عملیاتی شده است.

استاندار زنجان به 4.5 برابر شدن جذب سرمایه‌های بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی نیز نسبت به سال گذشته 76 درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: استان زنجان در مسکن مهر به تعهدات خود عمل کرده است و به زودی جشن اعلام شده نیز برگزار می‌شود.

رئوفی‌نژاد تحقق صادرات 550 میلیون دلاری را از دیگر موفقیت‌های سال جهاد اقتصادی برشمرد و گفت: 550 خدمت الکترونیکی نیز در این سال راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به ارتقای استان زنجان در اغلب رتبه‌بندی‌های اعلام شده کشور ادامه داد: یادمان باشد که استان زنجان قبل از سال 88 در اغلب این رتبه بندی‌ها جایی نداشته است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول