اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-351

کاندیداهای شکست خورده مراقب باشند/ کلاه فتنه‌گران به سر آنها نرود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: کاندیداهای شکست خورده مراقب باشند آن کلاهی که در سال 88 بر سر فتنه‌گران رفت بر سر آنها نرود.

کاندیداهای شکست خورده مراقب باشند/ کلاه فتنه‌گران به سر آنها نرود

حجت الاسلام و المسلمین سیدمجدالدین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: در صورت عدم پیروزی، کاندیدا نباید به تخلف تن در دهند و در صورت پیروزی نیز گمان نکنند که این پیروزی ماندگار است و از این رو با محبت و دوستی با رقیبان خود برخورد کنند.

وی افزود: پس از برگزاری انتخابات باید رقابت‌ها را به رفاقت تغییر داد و از هم‌اکنون همه کسانی که در انتخابات برگزیده می‌شوند باید به فکر مجلسی مقتدر، دارای برنامه و چشم‌اندازی روشن برای یک دوره چهارساله باشند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: همه به یکدیگر این پیروزی را تبریک بگویند و کدورت‌های ایام انتخابات را دور بریزند و در فکر خدمت به مردمی باشند که به همه ما منت دارند.

حسینی یادآور شد: بدون تردید انتخابات ایران اسلامی و حضور مردم، دشمنان را به اغما و کما فرو می‌برد و تیری به چشم و قلب دشمنانی فرو می‌رود که در تلاش هستند ملت ایران را از پای درآورند.

وی گفت: کسانی که در انتخابات رأی نیاورند باید بدانند که رأی نیاوردن در انتخابات پایان دنیا نیست بلکه آنها می‌توانند همچنان در مسئولیت‌های دیگری به مردم و نظام اسلامی خدمت کنند.

امام جمعه فردوس افزود: حضور حماسی مردم ایران در انتخابات پاسخ محکمی به یاوه ‌گویی‌های دشمن در رابطه با تهدیدها و تحریم‌ها است و بار دیگر آمریکا، انگلیس، غرب و رژیم صهیونیستی متوجه می‌شوند که ملت ایران تا همیشه در صحنه‌های انقلاب و پای نظام و رهبری عالیقدر آن ایستاده‌اند.

حسینی تصریح کرد: همه کسانی که این حماسه را خلق و با حضور حماسی و شگفت‌انگیز خود مشارکت می‌کنند، پیروز واقعی این انتخابات هستند.

وی یادآور شد: افرادی که در ستادهای انتخاباتی زحمت کشیده و کاندیدا را به مردم معرفی کردند و مردمی که در ساعات اولیه رأی‌گیری به پای صندوق‌ها آمدند بر جبهه دشمن و استکبار جهانی پیروز شدند و برگ زرینی بر افتخارات نظام اسلامی افزودند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول