اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

تمسک به قرآن موجب ایمنی کشور از فتنه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: تمسک به قرآن موجب ایمنی کشور از فتنه‌های دشمنان است.

تمسک به قرآن موجب ایمنی کشور از فتنه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی عصر امروز در جمع اساتید و قرآن‌آموزان موسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعة‌القرآن الکریم و اهل بیت استان زنجان اظهار داشت: قرآن نور است و جوانان با تمسک به این نور الهی از گناهان و انحرافات دور و به رستگاری واقعی نائل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه انسان وقتی در ظلمت و تاریکی قرار می‌گیرد، ارزش نور و روشنی را درک می‌کند، خاطرنشان کرد: وجود قرآن به عنوان نور کامل موجب روشنی همه راه‌های تاریک و سخت است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه قرآن جلوه‌ای از جلال خداوند است، تاکید داشت: مردم باید خانه‌های خود را با قرائت قرآن روشن نگهدارند.

وی با اشاره به اینکه ارزشمندترین و مهم‌ترین خانه‌، خانه دل است، ادامه داد: قرآن پرتوی از نور الهی است که اگر بر دلی بتابد آن را صفا و موجب تعالی روح می‌شود و همه جوانان باید دل خود را با نور قرآن منور کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه قرآن دل انسان را بیمه می‌کند و انسان را از گناه باز می‌‌دارد، تصریح کرد: دوری از رحمت خداوند و انجام گناه‌های مختلف ظلمت به شمار می‌رود و قرائت قرآن انسان را از ظلمت‌ها دور می‌کند و نتایج مادی و معنوی بسیار خوبی را برای قاری به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه دل‌های مردم باید در پرتو قرآن نورانی باشد و تلالو قرآنی آن‌ها را به لقا معرفت الهی برساند، یادآور شد: باید کشور در سایه قرآن صفا و معنویت بیشتری پیدا کند.

امام جمعه زنجان اظهار داشت: تمسک به قرآن و اهل بیت موجب ایمنی کشور از توطئه‌ها و ترفندهای فتنه‌آمیز دشمنان می‌شود و برنامه‌های آن‌ها را ترویج فرهنگ خود به هم می‌ریزد.

وی با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم استان زنجان در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت بالا و ولایت‌مداری خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و سیلی محکمی به صورت دشمنان زدند.

آیت‌الله خاتمی اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار را خنثی کرد و شکست سختی را به آن‌ها متحمل کرد.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول