اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

ساکتین و فتنه‌گران صلاحیت خدمت به مردم را ندارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: شکست‌خوردگان فتنه 88 امکان عرضه خود در انتخابات را ندارند.

ساکتین و فتنه‌گران صلاحیت خدمت به مردم را ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی در جمع اعضای ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اظهار داشت: این دوره از انتخابات با دوره‌های گذشته متفاوت است.
وی، با بیان اینکه بیش از سه دهه مردم حضور در انتخابات را تجربه کرده‌اند، افزود: در نهمین دوره انتخابات مجلس نیز یک بار دیگر مردم با مشارکت حداکثری به صحنه می‌آیند.
این مسئول، پیشرفت‌های علمی ایران را 14 برابر رشد علمی متوسط جهانی در سال 2011 دانست و تصریح کرد: پیشرفت‌های ایران در حوزه فناوری هسته‌ای و صنعت نظامی چشمگیر بوده است.
وی، با تصریح بر اینکه شکست‌خوردگان فتنه 88 امکان و فرصت عرضه خود در انتخابات را ندارند، اذعان داشت: کسانی که در مجلس ششم بودند و جریان فتنه را همراهی کردند و هیچ موضعی را نگرفتند و برای این دوره از مجلس صلاحیت ندارند می‌توانند در سنگرهای دیگر خدمت کنند.
رضوانی، با بیان اینکه سنگرهای خدمتگزاری در نظام متعدد است، یادآور شد: قانون اساسی ملاک اصلی سنجش افراد در بررسی صلاحیت داوطلبان است.
وی خاطر نشان کرد: افرادی که در انتخابات ثبت‌نام کردند زمینه برای رقابت و تبلیغات به طور یکسان فراهم می‌شود و افراد صاحب نفوذ نباید در این میدان از امکانات بیشتری استفاده کنند و انحصارطلبی نباشد.
رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه قانون وظایف انتخابات و ستاد را مشخص کرده است، اذعان داشت: ستادهای انتخاباتی استان از قبل فعال شده و کارها به خوبی پیش می‌رود.
وی، با تاکید بر اینکه مردم برگزارکننده انتخابات هستند، تصریح کرد: امکانات سخت‌افزاری رایانه‌ای انتخابات باید فراهم شود و قرار است 10 درصد مناطق کشور انتخابات رایانه‌ای باشد.
رضوانی از مسئولان و تمام کسانی که در مسندهای مختلف هستند خواست تا برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول