اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همتی:

فتنه‌گران و جریان انحرافی دو خطر مسیر انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: نامزد اصولگرای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام گفت: فتنه‌گران و جریان انحرافی دو خطر مسیر انقلاب هستند.

فتنه‌گران و جریان انحرافی دو خطر مسیر انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فریدون همتی ظهر امروز در دیدار با شماری از اعضای حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: اینجانب مقلد مقام معظم رهبری بوده و بعد از فرمایش ایشان در عدم انتصاب مشایی به معاون اولی و عدم تمکین از توصیه‌های آقا ارتباط عاطفی و همه جانبه خود را با آنها و دولت قطع کردم.

وی که خود را سرباز ولایت و رهبری دانست، ادامه داد: عده‌ای از خدا بی‌خبر هر روز علیه ما شایعه درست می‌کنند که تمام آنها کذب بوده و آنها حتی یک مورد از این ادعاها را نتوانسته‌اند اثبات کنند.

این نامزد اصولگرای نمایندگی مجلس نهم در حوزه انتخابیه ایلام اضافه کرد: البته مردم پاسخ آنها را در دور اول انتخابات دادند و به فضل الهی در دور دوم نیز خواهند داد.

همتی در ادامه ضمن تشکر از حضور حماسی مردم استان ایلام از آنها خواست با شکوه‌تر از دور قبل و در لبیک به ندای مقام ولایت در انتخابات 15 اردیبهشت ماه شرکت کنند.

نامزد اصولگرای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام ضمن تشریح وضعیت استان ایلام گفت: این استان دارای قابلیت فراوان در بخش‌های مختلف است.

وی متذکر شد: همه خاصه نخبگان استان باید تلاش کنیم تا ایلام قهرمان و مردم نجیب آن در مسیر توسعه و رفاه قرار گیرند.

همتی در پایان ضمن اظهار گلایه از عدم وحدت اصولگرایان در استان ایلام اذعان داشت: برای استقرار اصولگرایی خون دلها خورده شده، اما از ظرفیت عظیم نیروهای اصولگرایی در کشور و در ایلام استفاده نشده است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول