اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

رأی‌دهندگان در مقابل جریان فتنه و استکبار ایستادند

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: تمام کسانی که امروز در پای صندوق‌های رأی شرکت می‌کنند بدانند که توانسته‌اند در مقابل جریان فتنه ایستادگی کرده و مشت محکمی را بر دهان استکبار جهانی بزنند.

رأی‌دهندگان در مقابل جریان فتنه و استکبار ایستادند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: ملت ایران روز سرنوشت‌ساز خود را سپری کرده و با حضور چشمگیر خود در پای صندوق‌های رأی خاری هستند که بر چشم دشمنان فرو می‌روند.

وی افزود: کاندیداهایی که برای ورود به مجلس نهم با یکدیگر رقابت می‌کنند باید بدانند که وظیفه شرعی خود را برای حفظ نظام انجام داده‌ و در صورت انتخاب شدن مسئولیت خطیری را بر دوش دارند و در صورت انتخاب نشدن نباید احساس یأس و ناامیدی بر آنها مستولی شود چرا که تمام کاندیداها نمی‌توانند در مجلس حاضر شوند.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: تمام کسانی که امروز در پای صندوق‌های رأی شرکت می‌کنند بدانند که توانسته‌اند در مقابل جریان فتنه ایستادگی کرده و مشت محکمی را بر دهان استکبار جهانی بزنند چرا که آنها گمان می‌کنند با تخریب نظام و بالابردن نارضایتی مردم می‌توانند نظام انقلاب اسلامی ایران را شکست دهند.

وی بیان داشت: دشمنان باید بدانند که ملت ایران در یک فضای آرام و با دارا بودن آزادی کامل رأی‌ خود را به صندوق انداخته و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ملت ایران دیگر در شعب ابوطالب به سر نمی‌برد که با دادن یک شهید دشمن را یک قدم به عقب برانیم بلکه امروز در شرایط بدو خیبر هستیم که با یک رأی دشمن را صد قدم به عقب می‌رانیم.

آیت‌‌الله محمدی تصریح کرد: افرادی که فریب تبلیغات زهرآگین دشمن را خوردند چه در داخل و چه در خارج بدبخت هستند چرا که ارباب آنها استکبار جهانی است و مثال استکبار و ملت ستمدیده به مانند گرگ و میش است که همواره گرگ‌ها بر جهان سیطره داشته و مردم مظلوم را دریده‌اند.

وی حق رهبری بر مردم را ارشاد و حق مردم بر رهبری را حفظ بیعت و وفاداری عنوان و افزود: اکثر مردم از برخی کارگزاران و مدیران دلخور هستند اما این در حالی است که همه انسان‌ها جایزالخطا بوده و از استاندار تا یک فرد عادی ممکن است اشتباه کنند و این توقع نادرستی است که از من انتظار می‌رود در نماز جمعه چهره فردی را تخریب کنم و من را این کار را نمی‌کنم چراکه گناهی کبیره است.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود دهم ربیع‌الثانی را سالروز وفات حضرت فاطمه ‌معصومه(س) عنوان و افزود: هر فرد شیعه که حرم مقدس فاطمه معصومه(س) را در شهر قم زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.

وی 14 اسفندماه روز احسان و نیکوکاری را بسیار مهم عنوان و بیان داشت: همه مردم باید در آستانه فرارسیدن سال نو همنوعان خود را یاری کرده و دست نیازمندان را بیش از پیش بفشارند.

وی در پایان 15 ربیع‌الثانی روز قیام مختار ثقفی و همچنین روز درختکاری را از دیگر وقایع مهم هفته پیش رو عنوان و از نمازگزاران خواست تا وقایع روز را جدی‌تر و هوشمندانه‌تر دنبال کنند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول