اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان تاکید کرد

لزوم حفظ آگاهی مردم در برابر فتنه‌های دشمنان

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان بر لزوم حفظ آگاهی و هوشیاری مردم در برابر فتنه‌های دشمنان تاکید کرد.

لزوم حفظ آگاهی مردم در برابر فتنه‌های دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار کرد: نامگذاری سال جاری به عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" یک نامگذاری هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به لزوم حفظ آگاهی در برابر کارشکنی‌های دشمنان در سال جدید افزود: نباید اجازه تجاوز به دشمنان نظام داده شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به نامگذاری سال گذشته به عنوان سال جهاد اقتصادی افزود: سال گذشته ایران اسلامی به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرد.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای علمی کشور در سال گذشته افزود: اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه‌ها از جمله طرح‌هایی بود که با همکاری مسئولان و مردم با موفقیت تمام اجرا شد.

خاتمی با اشاره به اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها موجب اصلاح ساختار اقتصادی کشور شده است افزود: همچنین این قانون موجب صرفه‌جویی بسیاری در هزینه‌ها شده است.

وی در ادامه با اشاره به رشد علمی چشمگیر کشور در سال گذشته اضافه کرد: با تلاش دانشمندان سال گذشته ایران به عنوان قدرت برتر علمی در منطقه شناخته شد.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر رتبه علمی کشور در جهان هفدهم است اضافه کرد: فعالیت‌های علمی کشور به این حد محدود نبوده و کشور همواره در حال پیشرفت و دستیابی به مدارج علمی بالاتر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت‌های اخیر کشور در علم زیست فناوری، نانو فناوری، هوا فضا و ماهواره افزود: این دستاوردها از موفقیت‌های چشمگیری بود که سال گذشته توسط مسئولان و ملت ایران کسب شد.

خاتمی همچنین با اشاره به مهار هواپیمای جاسوسی آمریکا ادامه داد: این امر نشان‌دهنده این بود که دانشمندان ایرانی به علم روز دست یافته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به حضور باشکوه ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: حضور با شکوه مردم برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ایران اسلامی بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به میانگین 65 درصدی حضور ملت ایران در انتخابات اضافه کرد: این چنین حضور با شکوه و پرشوری در تاریخ بی‌نظیر است.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌‌های فروردین ماه در سال جاری اضافه کرد: یکی از واقعه‌های مهم که در این ماه وجود دارد رأی 98 درصدی ملت ایران به جمهوری اسلامی است.

خاتمی همچنین با اشاره به روز پرستار افزود: این روز مصداق یکی از بانوان بزرگ کربلا و بانویی است که نقش مهمی در بزرگداشت نام اسلام داشت.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول