اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

انتخابات باشکوه 12 اسفند به همه بدعت‌های فتنه سال 88 پایان داد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه 12 اسفند 31 میلیون تیر به سوی دشمن پرتاب شد، گفت: انتخابات باشکوه به همه بدعت‌های فتنه سال 88 پایان داد.

انتخابات باشکوه 12 اسفند به همه بدعت‌های فتنه سال 88 پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی امشب در آخرین جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: انتخاباتی که امسال برگزار شد، در طول تاریخ کشور استثنایی بود.

وی با اشاره به جایگاه بی‌نظیر استان زنجان در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: حضور با شکوه مردم در انتخابات پرونده سیاسی سال 90 را به خوبی بست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه درصد حضور مردم در انتخابات استان 72.5 و در شهرستان‌های استان 82.5 است، افزود: انتخاب افراد اصلح در انتخابات نیز از جمله مسائلی بود که به شکوه انتخابات افزود.

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم در انتخابات مجلس نهم در تاریخ مجلس شورای اسلامی بی‌نظیر بود.

احمدی با اشاره به اینکه از این پس دولت به گروه‌های غیر مردمی سپرده نمی‌شود، اضافه کرد: مردم با حضور در انتخابات ثابت کردند که خواهان دولتی مردمی هستند.

وی در ادامه با اشاره به فتنه سال 88 که پس از برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، افزود: حضور با شکوه و پرشور مردم در این دوره از انتخابات پایان بدعت‌های فتنه سال 88 بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به حضور با شکوه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این روز 31 میلیون تیر از سوی ایرانیان به سمت دشمن پرتاب شد.

وی برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سال آینده افزود: امید است که سال آینده برنامه‌های اجرایی در استان بهتر و پربارتر از سال جاری انجام شود.

احمدی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم سال آینده سال پیروزی مردم مسلمان بحرین بر غاصبان این سرزمین باشد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول