اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشیاری مردم صورت گرفت

ناکامی جریان فتنه برای تخریب کاندیداهای جبهه متحد آبادان

خبرگزاری فارس: جریان فتنه و انحرافی در روزهای اخیر با استفاده از برخی نشریات و ارسال گسترده پیامک سعی در تخریب کاندیداهای جبهه متحد آبادان را داشتند که ناکام ماندند.

ناکامی جریان فتنه برای تخریب کاندیداهای جبهه متحد آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در روزهای اخیر برخی نشریات وابسته به جریان انحرافی با پمپاژ تحلیل‌های مسموم و انحرافی و تخریبی سعی در تخریب راه یافته‌گان جبهه‌متحد اصول‌گرایان و همچنین تحت شعاع قرار دادن اقبال عمومی مردم از نامزدهای دور دوم این جبهه بودند که با هوشیاری و بیداری مردم تاکنون در تحقق اهداف پلید خود ناکام ماندند.

در روزهای اخیر همچنین این جریان فاسد با پمپاژ وسیع پیامک و القای عدم اعلام حمایت مردمی و برخی شخصیت‌های سیاسی از کاندیداهای جبهه متحد اصول‌گرایان سعی در آشفته کردن فضای انتخاباتی داشتند که با درایت مردم و افزایش اقبال عمومی از جریان ناب اصول‌گرایی در اهداف خود ناکام ماندند.

یک منبع آگاه نیز صبح امروز از ناکامی برخی جریانات وابسته به جریان فتنه و انحرافی برای انتشار برخی اقلام تخریبی علیه کاندیداهای جبهه متحد اصول‌گرایان در حوزه آبادان خبر داد و گفت: با شکایت یکی از کاندیداهای جبهه متحد اصول‌گرایان نسبت به ارسال گسترده پیامک‌های تخریبی از یک سامانه، دستگاه‌های امنیتی و قضایی در حال بررسی موضوع هستند.

این منبع افزود: با وجود تلاش برخی عوامل فتنه‌انگیز فضای انتخاباتی در سطح شهرستان آبادان بسیار با نشاط و گرم است و حضور مردم در ستادهای انتخاباتی و بررسی مواضع چهار نامزد حکایت از انتخاباتی پرشور در دور دوم است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول