اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان:

حضور نیروهای ارزشی و اصولگرا در مجلس توطئه فتنه‌گران را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: حضور نیروهای ارزشی و اصولگرا در مجلس توطئه فتنه‌گران را خنثی می‌کند.

حضور نیروهای ارزشی و اصولگرا در مجلس توطئه فتنه‌گران را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن کربلایی عصر امروز در همایش حضور حداکثری، بصیرت انقلابی در مهدیه این شهر که برای اعلام ائتلاف سید علی آقازاده و نظرعلی علیزاده دو کاندیدای مرحله دوم انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: امروز وحدت، همگرایی و اغماض از بعضی خطاها اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در مرحله بسیار حساسی قرار گرفته‌ایم، افزود: مجلس در دوره نهم از شاکله اصولگرایی بسیار خوبی برخوردار است.

کربلایی تعداد 180 نفر از 225 نماینده انتخاب شده در مرحله نخست مجلس نهم را اصولگرا نامید و تصریح کرد: تعداد کاندیداهای اصلاح‌طلب در این دوره کمتر از مجلس گذشته بود.

دبیر حزب موتلفه گیلان تمام کاندیداهای مرحله دوم انتخابات را اصولگرا عنوان کرد و ابراز داشت: اصولگرایان در این مرحله از انتخابات میدان را از اصلاح‌طلبان گرفته‌اند.

وی، حضور نیروهای ارزشی را سبب برطرف شدن خطر فتنه‌گران دانست و خاطرنشان کرد: ستادهای انتخاباتی سید علی آقازاده و نظرعلی علیزاده در همگرایی و وحدت مردم تلاش بسیاری انجام می‌دهند.

به گزارش فارس، بیانیه نیروهای ولایی شهرستان رشت در همایش حضور حداکثری، بصیرت انقلابی قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مردم در جمهوری اسلامی از حقوق خود بهره می‌گیرند و به دنبال انجام وظیفه شرعی برای انتخاب نماینده اصلح هستند.

بیانیه در ادامه می‌افزاید: در شرایط فعلی ضروری است نیروهای ارزشی، خادمان مساجد، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و سیاسی از همدلی و همگرایی بیشتر برخوردار باشند و قطعاً همدلی که با اغماض‌ها همراه است، مجموعه‌های ولایی و ارزشی را با موفقیت مواجه می‌کند و از افتراق و جدایی نجات می‌دهد.

این بیانیه تصریح می‌کند: از نظر ما آقایان علیزاده و آقازاده بین چهار کاندیدای موجود خیرالموجودین ارزیابی می‌شوند و بنا به صلاحیت و مصلحت می‌توانند انتخاب بهتری باشند ضمن اینکه آحاد مردم در انتخاب افراد مورد نظر اختیار دارند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول