اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/180

منافقان و ساکتان فتنه 88 فردا جوابشان را می‏گیرند

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی پیروان ولایت (فدائیان رهبر) در آستانه انتخابات مجلس با صدور بیانیه‏ای تاکید کرد: منافقان و ساکتان فتنه 88 فردا با دیدن حضور مردم در صحنه انتخابات جوابشان را می‏گیرند.

منافقان و ساکتان فتنه 88 فردا جوابشان را می‏گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شورای هماهنگی پیروان ولایت (فدائیان رهبر) استان سمنان در بیانیه‏ای که امروز یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان نمابر شده است، عموم مردم را به حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

در این بیانیه با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر "بعد از فتنه 88 ما با فتنه‏های بزرگ‏تری مواجه هستیم"، آورده شده است: در آستانه انتخابات حساس و سرنوشت‏ساز مجلس نهم که همه عناصر خبیث جبهه استکبار با هم پیوندی با عناصر فتنه‏گر داخلی سال 88 می‏روند تا انتخابات باشکوهی را که رهبر فاضل، امام خامنه‏ای نوید آن را داده است، شاهد نباشیم و این دل هر مؤمن و فرد انقلابی را به درد می‏آورد، باید میثاقی دوباره بست.

‌در ادامه آمده است: اینک نیز ما پیروان ولایت (فدائیان رهبر)  به عنوان خط شکن‏های جبهه حق علیه باطل به میدان آمده و به اطلاع مردم شریف و مؤمن استان سمنان می‏رسانیم  که عده‏ای می‏کوشند نیروها را با توطئه‏ای به جان هم بیندازند و باعث خوشحالی ضد انقلاب و عوامل فتنه‏گر آنها شوند.

همچنین آورده شده است: آیا این توطئه‏ای نیست که در آستانه انتخابات حساس مجلس نهم با سرگرم کردن نیروهای ارزشی، خدای نخواسته، توطئه فرستاده ویژه یکی از سران پشت پرده فتنه‏های 88 را با بی‏درایتی عمدی، عملیاتی کند؟

شورای هماهنگی پیروان ولایت (فدائیان رهبر) استان سمنان در بخش دیگری تصریح کرده است: در این راستا، هوشیاری تمامی دلسوزان انقلاب و تفکر دینی و مسئولان عزیز را خواستاریم تا این توطئه‏های رنگارنگ و پیچیده با درایت و تدبیر خنثی شود و باعث کوری چشم همه منافقان و ساکتان فتنه 88 و عوامل استکبار شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول