اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

تلاش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین وظیفه معلمان است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تلاش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش وظیفه همه معلمان و کارکنان است.

تلاش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین وظیفه معلمان است

علی‌الله عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترور شخصیت‌های برجسته کشور است.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری یکی از دانشمندان برجسته و فاخر کشور بود که به حق روز شهادت ایشان به عنوان روز معلم نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: یاد و خاطره استاد مطهری هم به دلیل آفرینش آثار بی‌بدیل و هم به دلیل شخصیت بی‌نظیر خود همواره در میان مردم زنده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه بقا و ماندگاری هر فردی در جامعه به دلیل وجود دو شرط اساسی است که استاد مطهری این دو شرط را داشت، اضافه کرد: مفید بودن فرد برای جامعه و اینکه کسی نتواند جای او را بگیرد شرط ماندگاری افراد در یادها است.

وی با تاکید بر اینکه تربیت از نظر علمی شناخت استعدادهای انسان و پرورش آنها است، ادامه داد: انسان معدن استعدادهای معنوی است که اگر این استعدادها شکوفا نشود بعد مادی انسان رشد می‌کند.

عسگری به معلم و محتوای آموزشی به عنوان راهنما و مواد تربیتی اشاره کرد و گفت: اگر مواد و راهنما خوب باشد تربیت نیز صحیح می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی از سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش افزود: وزیر آموزش و پرورش از این سند به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش یاد کرده است که باید همه در راستای تحقق اهداف آن تلاش کنیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر اقدامات آموزش و پرورش در یک مجموعه کتابی چاپ شده است، ادامه داد: آگاهی از این سند تحول و همکاری در راستای اجرای برنامه‌‌های آن موجب تحقق اهداف و برنامه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول