اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ایجاد انگیزه در فرهنگیان اصلی‌ترین راه تحقق سند تحول بنیادین است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ارائه خدمات متنوع برای فرهنگیان و ایجاد انگیزه در آنان یکی از راههای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

ایجاد انگیزه در فرهنگیان اصلی‌ترین راه تحقق سند تحول بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در نشستی با مدیرکل بیمه ایران در اردبیل بیمه طلایی را اقدامی بسیار مبارک و موثر برای فرهنگیان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: 41 هزار فرهنگی شاغل در استان اردبیل تحت پوشش بیمه طلایی قرار گرفته‌اند.

این مسئول افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همانند سال‌های گذشته، امسال هم برای روان‌سازی و بهبود ارائه خدمات به فرهنگیان استان تلاش می‌شود.

محمودزاده در ادامه بر لزوم همکاری جدی معاونان پشتیبانی و کارشناسان امور مالی و تعاون نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان با بیمه ایران و صدور به موقع کارت بیمه طلایی فرهنگیان شاغل استان تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه هیچ خدمتی برای همکاران فرهنگی تعطیل‌بردار نیست و محدودیتی ندارد، گفت: یکی از راه‌های تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایجاد انگیزه در فرهنگیان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل نیز در این نشست اظهار داشت: قرارداد بیمه طلایی یک کار عبادی است برای خدمت به یکی از بهترین اقشار جامعه که خود تربیت شده آن هستیم و نسل آینده هم تحت تربیت آنها هستند.

شجاعی گفت: طبیعی است هر کاری با این عظمت در آغاز کار با موانع و مشکلاتی مواجه شود اما با هماهنگی و دست در دست هم دادن بر همه مشکلات و موانع غلبه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر از دوم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید قرارداد بیمه طلایی ابلاغ شده و صدور معرفینامه برای بیماران بستری تا صدور کارت طلایی انجام می‌شود و هیچ مشکلی از این بابت در استان نداریم.

مدیرکل بیمه ایران در اردبیل ابراز داشت: کارت بیمه طلایی در مرحله چاپ است و حداکثر در عرض یک هفته اولین سری کارت ها توزیع می‌شود که سعی خواهیم کرد تا بیستم اردیبهشت ماه سال جاری تمامی کارت‌ها صادر و در اختیار فرهنگیان قرار گیرد.

شجاعی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار هماهنگی بیش از پیش کارشناسان تعاون و امور رفاهی نواحی و مناطق با بیمه ایران شد.

این مسئول ادامه داد: در سطح اردبیل و در مکان های مختلف شش نماینده بیمه ایران جهت ارائه خدمات روان و راحت‌تر به فرهنگیان معرفی شده و در شهرستان ها هم نمایندگی بیمه ایران معرفی که در صورت لزوم افزایش خواهیم داد تا به فرهنگیان زحمت‌کش جامعه مناسب‌تر و شایسته‌تر خدمات ارائه دهند.

مدیرکل بیمه ایران استان همچنین به دلیل حادثه خیز خواندن استان اردبیل، خواستار بیمه شدن اماکن آموزشی، اداری، پروژه‌های عمرانی و منازل مسکونی فرهنگیان شد.

شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: لیست پزشکان طرف قرارداد همراه با اولین سری کارت طلایی به آموزش و پرورش ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول