اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

آموزش و پرورش منبع حیات جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: آموزش و پرورش منبع حیات برای جامعه است و معلمان، انسان‌ها را تربیت می‌کنند.

آموزش و پرورش منبع حیات جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان اظهار داشت: ما باید از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) الگوپذیری کنیم.

وی نقش خانواده‌ها را بر تربیت فرزندان بسیار مهم خواند و افزود: رفتار والدین در منزل می‌تواند، تأثیر مهمی بر فرزندان بر جای گذارد.

حیدری‌نسب به شهادت علامه مرتضی مطهری اشاره کرد و وی را مجاهدی نستوه، عالمی خستگی ناپذیر و فرزانه‌ای خواند و ابراز داشت: روز شهادت این عالم بزرگوار به نام روز معلم نامگذاری شده است.

وی افزود: آموزش و پرورش منبع حیات برای جامعه است و معلمان، انسان‌ها را تربیت می‌کنند.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: تربیت دینی دانش‌آموزان فقط بر عهده معلم تعلیمات دینی نیست، بلکه دیگر معلمان نیز باید با نکته‌گویی‌ها تفکر دینی را در اعماق دل شاگرد خود جا دهند.

حیدری‌نسب به  روز ملی خلیج فارس و  آغاز عملیات بیت‌المقدس اشاره و بین کرد: رزمندگان با با رشادت‌های خود موجب رقم خوردن افتخار برای امت اسلامی شدند که نتایج آن را در جهان مشاهده می‌کنیم.

وی بیان داشت: اکنون جهان غرب به چالش کشیده شده است و کشورهایی مانند انگلیس اینگونه به هم ریختند و مسولانشان یکدیگر را متهم می‌کنند.

حیدری‌نسب با اشاره به جنبش 99 درصدی در امریکا تصریح کرد: بدون اغراق و با واقع‌بینی می‌توان نتیجه گرفت که تمام این حرکت‌ها، ترکش‌های انفجار نوری است که در ایران اسلامی ایجاد شد و پرتوان در سراسر کره زمین ساطع شده و بارقه امیدی برای مظلومان و ستمدیدگان است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول