اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

آموزش و پرورش سرچشمه حیات جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس سرچشمه حیات جامعه را آموزش و پرورش دانست و گفت: ضروری است مردم احترام و عزت خاصی را برای آموزش و پرورش داشته باشند.

آموزش و پرورش سرچشمه حیات جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چالوس با گرامیداشت هفته معلم بیان داشت: به دلیل آموزش و تربیت فرزندان و تربیت مدیران آتی در کشور آموزش و پرورش یک دستگاه مهم اداری آموزشی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش همانند یک کارخانه عمل می‌کند و کار آن آدم‌سازی است و تلاش می‌کنند تا افرادی را تحویل جامعه دهند که به درد اجتماع بخورند و اجتماع از آنها بهره ببرد.

راشدی‌نوری گفت: 12 سال سرمایه‌های جامعه در دست معلمان است و آنها باید امانتدار و صادق باشند و افرادی را تحویل جامعه دهند که کشور بتواند روی آنها تکیه کند.

امام جمعه چالوس تاکید کرد: نیاز است هفته معلم به خوبی پاس داشته شود و از زحمات فرهنگیان به نحوی شایسته قدردانی شود.

این مسئول همچنین با اشاره به نهم اردیبهشت روز شوراها یادآور شد: شوراها در توسعه شهری و روستایی با تعامل و همکاری با ادارات و نهادها همواره در تلاش هستند.

راشدی‌نوری متذکر شد: یکی از راه‌های رسیدن به دموکراسی شوراها است که کارها به مردم سپرده می‌شود تا در عمران و آبادانی کشور دخیل باشند.

وی در پایان با اشاره به ایام فاطمیه اذعان داشت: هرچند فضاسازی خوبی در این ایام در حوزه شهری توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام شد اما ضروری است مردم خود نیز در چنین ایامی همراهی کنند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول