اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعطای دو لوح تقدیر صورت گرفت

تقدیر ویژه حاجی‌بابایی از مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش از احمد آخوندی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به طور ویژه تقدیر کرد.

تقدیر ویژه حاجی‌بابایی از مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان وزیر آموزش و پرورش به پاس عملکرد ممتاز مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در تحقق اهداف کمی برنامه سوادآموزی کشور و عملکرد فراتر از شاخص کشوری و هم‌چنین کسب مقام دوم جشنواره شهید رجایی، از خدمات "احمد آخوندی" مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اهدای دو لوح سپاس تجلیل کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: حمیدرضا حاجی‌بابایی، در این این راستا خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان آورده است: توفیق در تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه سوادآموزی، آموزش بزرگ‌سالان و در نهایت حسن اجرای تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش، نیازمند مدیریت، برنامه‌ریزی، نظارت، پی‌گیری و تعامل صحیح با عوامل اثرگذار است.

لذا از آنجایی که عملکرد استان هرمزگان در تحقق اهداف کمی برنامه سوادآموزی بالاتر از میانگین کشوری بوده است ضمن تبریک این موفقیت، مراتب تقدیر و تشکر خود را به جناب‌عالی اعلام و توفیق روزافزون شما را از خداوند سبحان خواهانم.

وزیر آموزش و پرورش هم‌چنین در اقدامی دیگر با اهدای لوح سپاس از موفقیت آموزش و پرورش هرمزگان در کسب مقام دوم جشنواره شهید رجایی‌ قدردانی کرد.

در ادامه این گزارش به نقل از حاجی‌بابایی آمده است: اکنون که دولت عدالت‌محور جمهوری اسلامی ایران تحقق عدالت و خدمت به بندگان خدا را سرلوحه همت خویش قرار داده است موجب خرسندی است ضمن تبریک این موفقیت، توفیق روزافزونتان را در استمرار خدمات به نظام تعلیم و تربیت از درگاه خداوند سبحان خواستار است.

انتهای پیام/‌ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول