اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم:

آموزش و پرورش عظیم‌ترین نهاد اجتماعی در کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: آموزش و پرورش عظیم‌ترین نهاد اجتماعی در کشور است.

آموزش و پرورش عظیم‌ترین نهاد اجتماعی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مدیران ارشد پالایشگاه جم و شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش برجسته و مهمی در آینده کشور دارد و تقویت این نهاد موجبات رشد جامعه را فراهم می‌کند.

وی افزود: دانش‌آموزان امروز در واقع آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و برای تقویت نهاد آموزش و پرورش باید عزم همگانی داشته باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم با تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش عظیم‌ترین نهاد اجتماعی در کشور است و برای به ثمر نشستن اهداف مقدس تعلیم و تربیت همکاری و همدلی همه مسئولین ضروری است.

اسکندری از مساعدت‌های بی‌دریغ مهندس اسلامی مدیر عامل پالایشگاه گاز فجر جم و مهندس هاشمی مدیر عامل خدمات غیر صنعتی گاز ایران تقدیر و تشکر کرد.

وی یادآور شد: برای موفقیت شهرستان جم باید همه دست به دست هم دهیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

امام جمعه جم نیز اظهار داشت: شهرستان جم دارای استعدادهای درخشانی در عرصه علم و فرهنگ است و توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش و بهبود فضاهای فرهنگی موجب شکوفایی این استعدادها می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: امسال به نام سال تولید ملی نامگذاری شده و نقش دستگاه عظیم آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی در مصرف کالای ساخت داخل بسیار مهم است و باید از این جایگاه استفاده شود.

وی گفت: پالایشگاه جم و شرکت خدمات غیرصنعتی در حمایت از شهرستان فعالیت خوبی دارند که انتظار می‌رود این فعالیت‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول