اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر مطرح کرد

توجه به تکریم معلمان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه به تکریم معلمان مورد توجه قرار گرفته است.

توجه به تکریم معلمان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

خلیل رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به شأن و جایگاه بالا و مقدس معلمان خاطر نشان کرد: تکریم معلمان مهم‌ترین وظیفه‌ای است که آحاد جامعه باید آن را عملی کنند.

وی افزود: وجود 575 شهید فرهنگی، 471 شهید دانش‌آموز و 400 جانباز فرهنگی، 91 آزاده و 10 معلم شهید نشان از جایگاه معلمان در حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نقش مهم سند تحول بنیادین در آینده نظام تعلیم و تربیت یادآور شد: بی‌شک تدوین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اقدامی تحسین برانگیز از سوی وزارت آموزش و پرورش بود و باید حضور وزیر توانمند این طرح می‌تواند آینده درخشانی برای آموزش و پرورش رقم بزند.

رضایی بیان کرد: یکی از مباحثی که در سند ملی آموزش و پرورش مورد تأکید بوده قرآن و نماز است که البته به صورت خاص آموزش همگانی قرآن و حفظ قرآن کریم نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در این سند دیدگاه‌های بزرگان عرصه تعلیم و تربیت مورد توجه ویژه قرار گرفته و تمامی برنامه‌ها نیز سمت و سوی قرآنی گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به دیدگاه وزیر آموزش و پرورش در مورد سند تحول بنیادین اضافه کرد: با اجرایی شدن این سند، جزئیات و برنامه‌های مورد نظر را انتخاب و برای این برنامه‌ها بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه‌ریزی می‌کنیم.

رضایی با اشاره به بخش‌هایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: در این سند مجتمع‌های آموزشی و پرورشی، مدرسه به عنوان یک جایگاه ویژه تعلیم و تربیت، مدارس قرآن، کتاب‌های درسی و... به صورت خاص مورد توجه قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول