اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری:

هدف آموزش و پرورش توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری با اشاره به بروز توانمندی‌های دانش‌آموزان در این نهاد گفت: هدف آموزش و پرورش توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی است.

هدف آموزش و پرورش توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری، داوود عموحیدری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به دنبال ایجاد بسترهای تحصیلی مناسب برای بروز توانمندی‌های دانش‌آموزان است، گفت: هدف آموزش و پرورش توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان زیر بنای تحولات اجتماعی امر فرهنگ‌سازی برای نهادینه کردن فرایند گسترش «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نیز نقشی اساسی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ملی نور در مدارس شهرری عنوان کرد: در حال حاضر 9 هزار دانش‌آموز و بیش از 700 فرهنگی در این طرح قرآنی شرکت کرده‌اند.

به گفته این مسئول ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم، ایجاد انس با قرآن در قالب حفظ آیات، جذب حداکثری و مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان در توسعه و تعمیق قرآن کریم و مفاهیم غنی آن با رویکرد کاربردی کردن آن در زندگی از اهداف این طرح است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری در پایان به تخریب و بازسازی مدارس سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: در سی سال گذشته بیش از 50 فضای آموزشی در ناحیه 2 شهرری بازسازی شده است و هم اکنون نیز 10 مدرسه در حال بازسازی است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول