اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ایجاد تعامل بیش‌تر صورت گرفت

امضای تفاهم‌نامه آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با کانون پرورش فکری کودکان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: آموزش و پرورش با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان تفاهم‌نامه مشترکی امضاء کرد.

امضای تفاهم‌نامه آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با کانون پرورش فکری کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، محمدتقی فخریان اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای ایجاد فرصت‌های مناسب برای تعامل و همکاری‌های فرهنگی، پرورشی و تربیتی دو اداره به امضاء رسید.

فخریان افزود: در این تفاهم‌نامه برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح مناطق و مدارس استان، راه‌اندازی سینمای کودک و نوجوان و تئاتر کودک و نوجوان و برگزاری فعالیت‌های مشترک در مناسبت‌های مشخص مانند دهه فجر، ایام محرم و سایر مناسبت‌های ویژه در قالب جشنواره و سوگواره‌های فرهنگی در سطح مدارس و مناطق استان به امضاء رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار داشت: آموزش و پرورش در تعهد طرف اول این تفاهم‌نامه موظف به هماهنگی با مناطق و مدارس برای همکاری در برگزاری فعالیت‌های موضوع قرارداد و اطلاع‌رسانی و دعوت از معلمان، مربیان و دانش‌آموزان برای شرکت در فعالیت‌های موضوع قرارداد است.

فخریان افزود: هماهنگی و ساماندهی دانش‌آموزان برای استفاده از فیلم‌های اکران شده و ارائه بازخورد فیلم‌ها توسط دانش‌آموزان به کانون، از تعهدات دیگر آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان‌رضوی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار داشت: هماهنگی و ساماندهی دانش‌آموزان برای حضور در سالن نمایش تئاتر و ارائه بازخورد تئاتر توسط دانش‌آموزان به کانون پرورش فکری کودک و نوجوان از دیگر تعهدات طرف اول قرارداد است.

فخریان گفت: هماهنگی با مناطق و مدارس برای همکاری و برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و اطلاع‌رسانی و دعوت از معلمان، مربیان و دانش‌آموزان برای بازدید از نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، از جمله تعهدات این تفاهم‌نامه مشترک است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول