اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌های معلمانی که مأمور به خدمت در سایر نهادها هستند، استفاده کند.

آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند

سیدحمیدرضا پیش‌نماز در حاشیه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه همایش یک روزه معلمان مسئول اظهار داشت: فرهنگیانی که در سایر نهادها به ارائه خدمات می‌پردازند، در حقیقت سرمایه‌های انسانی ما هستند.

پیشنماز افزود: این معلمان، دل‌بستگی خود را در آموزش و پرورش به ثبت رسانده‌اند و حال که در سایر نهادها مأمور به خدمت هستند، لازم است دغدغه آموزش و پرورش را به طور جدی دنبال کنند.

معاون برنامه‌ریزی نیروی انسانی گفت: ائمه جماعات، فرمانداران، بخشداران و سایر نیروهای مأمور به خدمت با دغدغه آموزش و پرورش برای ارتقای آموزش و پرورش خراسان‌رضوی فکر و برنامه‌ریزی داشته باشند که در این همایش به این دغدغه‌ها و راهکارها پرداخته می‌شود.

پیشنماز گفت: نخستین گام کاربردی شدن برنامه‌ها در آموزش و پرورش حضور معلمانی است که با تحلیل برنامه‌ها را جلو ببرند که این دغدغه‌مندی معلمان، خود به خود مشکلات جامعه را حل می‌کند و حضور این معلمان برکاتی را به همراه دارد که ما به عنوان مجریان ستاد گرامیداشت هفته معلم در این گردهمایی حضور آنها را ارج می‌نهیم و از برنامه‌های کاربردی و پیشنهادات مؤثر معلم مسئولان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول