اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

شورای آموزش و پرورش موجب ارتقاء سطح علمی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: با تشکیل شورای آموزش و پرورش، فضاهای آموزشی بهتر و سطح علمی دانش‌آموزان ارتقاء یافته است.

شورای آموزش و پرورش موجب ارتقاء سطح علمی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا صبح امروز در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زابل اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش یکی از شوراهای فعال، پر تحرک، منظم و پیگیر در شهرستان زابل است.

وی افزود: تشکیل شورای آموزش و پرورش در این وزارتخانه باعث شد که فضاهای آموزش و پرورش بهتر شده و سطح علمی دانش‌آموزان نیز ارتقاء یابد.

فرماندار زابل عنوان کرد: با تصویب مصوبات و پیگیری آن و با تلاش و همت معلمان، شاهد ارتقاء منطقه و کسب موفقیت‌های پی در پی دانش‌آموزان و معلمان در همه جا هستیم.

کیخا تصریح کرد: امروز به وضوح می‌بینیم که شهرستان زابل سرآمد استان در همه زمینه‌ها قرار گرفته است.

وی از تلاش‌های معلمان و همدلی مسئولان تقدیر و تشکر کرد و گفت: کسب این همه موفقیت نشانه تلاش بی وقفه معلمان در این شهرستان است.

* دو نفر معلم از زابل نمونه کشوری شدند

مدیر آموزش و پرورش زابل نیز در این جلسه اظهار داشت: به مناسبت هفته معلم، امسال دو نفر از معلمان این شهرستان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

حسن معزی بیان کرد: تعداد 12 نفر از معلمان این شهرستان به عنوان معلم نمونه استانی و تعداد 44 نفر نیز به عنوان معلم شهرستانی انتخاب شده‌اند که در هفته معلم از آنان تجلیل می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده آموزش و پرورش شهرستان زابل به تشریح برنامه‌های اجرایی هفته معلم پرداخت و افزود: به دلیل اهمیت بحث تحول بنیادی در آموزش و پرورش، امسال هفته معلم،" هفته معلم و تحول بنیادین در آموزش و پرورش" نامگذاری شده است.

مدیر آموزش و پرورش زابل در ادامه از مراسم نواخته شدن زنگ سپاس در روز 12 اردیبهشت ماه در تمامی مدارس شهرستان خبر داد.

معزی تصریح کرد: دیدار از خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار با پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش و پرورش، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، برنامه کوه‌پیمایی و ... از جمله برنامه‌های هفته معلم است.

وی بیان داشت: تعداد 58 کلاس درس در شهرستان زابل در حال اجراست که اگر تا اول مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش شود مشکلی در زمینه اجرای نظام 3-3-6 در شهرستان زابل نخواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش زابل همچنین از اعزام دانش‌آموزان پایه دوم دبیرستان به میدان تیر خبر داد و افزود: این دانش‌آموزان طبق جدول برنامه‌ریزی شده از نهم تا 14 اردیبهشت ماه به میدان تیر خواهند رفت.

معزی از شرکت اتوبوسرانی خواست تا همکاری لازم را در ارتباط با اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی داشته باشد.

دبیر شورای آموزش و پرورش زابل از برگزاری آزمون استخدام خدمتگزاران و سرایداران در 22 اردیبهشت ماه جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: تعداد 13 حوزه امتحانی در این شهرستان برای برگزاری آزمون استخدامی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول