اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته معلم صورت می‌گیرد

افتتاح پارک فن‌آموز در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همزمان با هفته معلم پارک فن‌آموز در استان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح پارک فن‌آموز در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در هفته معلم اظهار کرد: در پارک فن‌آموز که همزمان با هفته معلم افتتاح می‌شود، دانش‌آموزان عمده فعالیت‌های خود را در این مکان انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در پارک فن‌آموز دانش‌آموزان بسیاری از قوانین فیزیک را تجربه می‌کنند، اضافه کرد: در این پارک محدودیتی برای فعالیت دانش‌آموزان وجود ندارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان اذعان داشت: پارک فن‌آموز دارای هفت سالن مجزا است و امکانات لازم به منظور فعالیت دانش‌آموزان در این پارک فراهم شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه سپاس معلم در همه مدارس استان زنجان اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان زنجان از دیگر برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش در این هفته است.

نظری اعزام معلمان نمونه برای دیدار با مقام معظم رهبری را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در هفته معلم عنوان کرد و افزود: تجلیل از دبیران و کارکنان مدارس شاهد نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش استان زنجان در هفته معلم است.

وی عطر افشانی مزار شهدا، شرکت فرهنگیان در نماز جمعه، کوهپیمایی فرهنگیان را از دیگر برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در هفته معلم عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات ویژه فرهنگیان نیز از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته معلم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه افتتاح پارک فن‌آموز در استان زنجان، کلنگ‌زنی خانه معلم شماره دو، کلنگ‌زنی استخر شنای فرهنگیان را از برنامه‌های عمرانی اداره کل آموزش و پرورش در هفته معلم عنوان کرد.

وی سایر برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش را دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار صمیمی با استاندار زنجان، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی اعلام کرد و افزود: دیدار با پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری را نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش در هفته معلم عنوان کرد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول