اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی مطرح کرد

برگزاری همایش‌های هفته معلم در تمام شهرستان‌های خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: همایش‌های هفته معلم در تمام شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش‌های هفته معلم در تمام شهرستان‌های خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، فرهاد تیمورزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش‌ها در مراکز هفت شهرستان این استان با حضور مسئولان، نمایندگان و ... برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش استانی هفته معلم نیز به همین مناسبت در مرکز خراسان‌شمالی برپا می‌شود.

تیمورزاده اجرای برنامه سپاس معلم، دیدار مسئولان با فرهنگیان در مدارس، برگزاری مسابقه فرهنگی آثار شهید مطهری، همایش پیشکسوتان تعلیم و تربیت در شیروان و اسفراین، گلباران مرقد متبرک شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، محفل انس با قرآن را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی گفت: به همین منظور مراسم کوه‌پیمایی و پیاده‌روی فرهنگیان، مسابقات ورزشی، همایش بزرگ فرماندهان پایگاه‌های بسیج فرهنگیان، همایش خادمان تعلیم و تربیت، رونمایی از کتاب خاطرات فرهنگیان، افتتاح 9 مدرسه هوشمند، همایش ائمه جماعت روحانی مدارس برگزار می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی همچنین دیدار مسئولان با پیشکسوتان فرهنگی، دیدار با فرهنگیان بیمار و خانواده‌های فرهنگیان متوفی، عصر شعر مقام شامخ معلم،‌ برگزاری تقدیر از برترین‌های علمی، اجرای طرح بسیج فرهنگیان با موضوع عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های هفته معلم در خراسان‌شمالی برشمرد.

هفته معلم از 12 آغاز و تا 18 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول