اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال در ملایر

هفته معلم متفاوت‌تر از گذشته برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: امسال هفته معلم در ملایر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

هفته معلم متفاوت‌تر از گذشته برگزار می‌شود

علی تکلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان عملکردها و موفقیت‌های این اداره در فروردین ماه اظهار داشت: آموزش و پرورش ملایر در راستای خدمت‌رسانی و پیشرفت دانش‌آموزان توانسته با برنامه‌ریزی‌های مدون موفقیت‌های زیادی را طی سال‌های اخیر کسب کند و همه این موفقیت‌ها حاصل تلاش معلمان دلسوز و فرهنگیان این اداره بوده است.

 وی با تشریح برنامه‌های هفته معلم ابراز داشت: امسال هفته معلم متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در ملایر برگزار می‌شود و سعی خواهیم کرد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدمطهری و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان و فرهنگیان با کتاب‌های این استاد گرانمایه گام‌های استوارتری در راه شناخت تفکرات وی برداشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ملایر برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب‌های شهید مطهری، مقاله نویسی با موضوع نقش آموزش و پرورش در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، دلجویی و عیادت از بیماران فرهنگی را از مهمترین برنامه‌های هفته معلم در ملایر برشمرد.

وی گفت: افتتاح نمازخانه دبیرستان حاج رهبر، دیدار معلمان نمونه با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی با همکاری بسیج و سپاه، شبی در محضر قرآن و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته در شهر ملایر خواهد بود.

تکلو اعطای هدایای ویژه به تمام فرهنگیان شاغل در این اداره و پذیرایی یک وعده غذایی از فرهنگیان بازنشسته را از دیگر برنامه‌های هفته معلم در ملایر عنوان کرد و افزود: ویزیت رایگان بیماران فرهنگی و مشاوره رایگان توسط مرکز مشاوره آموزش و پرورش در هفته معلم از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته گرامیداشت مقام معلم در ملایر است.

وی در ادامه از دو برابر شدن سهمیه معلمان نمونه شهرستانی، استانی و کشوری خبر داد و گفت: خوشبختانه مسعود امامی از معلمان حوزه تربیت بدنی با کسب بالاترین امتیاز به کشور راه یافت و به عنوان معلم نمونه کشور از ملایر انتخاب شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر در پایان به هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و گفت: تاکنون 40 آموزشگاه در ملایر هوشمندسازی شده تا دانش‌آموزان و معلمان با استفاده از ابزار و امکانات الکترونیکی فعالیت کنند و این روند به صورت مستمر ادامه دارد و امیدواریم با اعتبارات آتی بتوانیم همه مدارس را در شهرستان هوشمندسازی کنیم.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول