اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای گرامیداشت هفته معلم

برنامه‌های هفته معلم زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم را در زنجان اعلام کرد.

برنامه‌های هفته معلم زنجان اعلام شد

جلال گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان به تبع وضعیت کشوری و استانی برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در هفته معلم در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه از 12 تا 18 اردیبهشت به عنوان هفته معلم نام‌گذاری شده و هر سال به این مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی در زمینه اجرای برنامه‌های ویژه هفته معلم اضافه کرد: برای انتخاب معلمان نمونه کشوری و استانی 251 پرونده در آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان دریافت شده و بررسی‌های لازم در زمینه معرفی این افراد به عنوان معلم نمونه استانی و کشوری صورت گرفت.

وی اذعان داشت: امسال یک معلم از آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان به عنوان معلم نمونه کشوری، سه نفر معلم استانی و 45 نفر نیز به عنوان معلم نمونه منطقه‌ای انتخاب شدند.

گنجی در ادامه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در هفته معلم در نظر گرفته است، افزود: دیدار با استاندار و امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگیان و دعوت از افراد صاحب‌نظر برای حضور در مراسم هفته معلم به عنوان سخنران از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته معلم توسط آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان اجرا می‌شود.

وی اجرای صبحگاه مشترک با سپاه، برگزاری نشست سیاسی با فرهنگیان، برگزاری اردوی قم- جمکران و هم‌چنین برگزاری مراسم ویژه تقدیر از معلمان نمونه را از دیگر برنامه‌های این ناحیه از آموزش و پرورش در طول هفته معلم عنوان کرد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، اجرای برنامه کوهپیمایی فرهنگیان، ارسال لوح سپاس به مدارس و اهدای لوح تقدیر به معلمان نمونه را نیز از برنامه‌های آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در طول هفته معلم اعلام کرد و افزود: آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های ویژه این هفته درخواست‌هایی نیز از ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دارد.

وی انعکاس مطالب در زمینه هفته معلم و اقدامات اجرایی در این هفته در نشریات، نصب بنرهای متناسب به مناسبت هفته معلم، حضور مدیران دستگاه‌ها در مدارس تحصیل خود، فراهم‌سازی استفاده رایگان آموزش و پرورش از سالن‌های دستگاه‌های اجرایی به صورت رایگان را از درخواست‌های آموزش و پرورش ناحیه یک در زمینه برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته معلم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان عنوان کرد.

گنجی در ادامه با اشاره به درخواست‌های اختصاصی از دستگاه‌های اجرایی در زمینه همکاری بیشتر در اجرای برنامه‌های هفته معلم اضافه کرد: تهیه لوح سپاس توسط فرمانداری با امضای فرماندار و ارسال آن به مدارس، همکاری در راستای تهیه بن خرید کتاب برای معلمان، نشست معلمان با فرماندار از جمله درخواست‌های آموزش و پرورش ناحیه یک از فرمانداری شهرستان زنجان است.

وی هم‌چنین با اشاره به اینکه میراث فرهنگی با بسترسازی مناسب برای استفاده فرهنگیان از اماکن تاریخی همکاری لازم را با آموزش و پرورش انجام می‌دهد، افزود: تربیت‌بدنی شهرستان نیز با فراهم‌سازی شرایط در زمینه برگزاری مسابقات ورزشی همکاری‌ها خواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان صدور مجوز رایگان برای نشر آثار فرهنگیان، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، تهیه بن خرید کتاب را از انتظارات آموزش و پرورش از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان عنوان کرد.

وی درج جملات مرتبط با مقام معلم در فیش‌های آب، برق و گاز را از انتظارات آموزش و پرورش از این شرکت‌ها عنوان کرد و افزود: اتصال مدارس روستایی به اینترانت نیز از انتظارات آموزش و پرورش از اداره مخابرات است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول