اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد

همکاری 20 دستگاه اجرایی در آذربایجان غربی برای بزرگداشت هفته معلم

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 20 دستگاه اجرایی در برگزاری هفته معلم با آموزش و پرورش این استان همکاری می‌کنند.

همکاری 20 دستگاه اجرایی در آذربایجان غربی برای بزرگداشت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ولی سمرقندی یکشنبه شب در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته معلم اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی متولی در استان برنامه‌های خود را به مناسبت هفته معلم ارائه کرده‌اند.

وی افزود: در هفته معلم سال جاری 775 معلم نمونه منطقه‌ای، 111 معلم نمونه استانی و 13 معلم نمونه کشوری از آذربایجان غربی معرفی می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: سخنرانی روسا و مدیران آموزش و پرورش در نمازهای جمعه شهرستان‌ها، دیدار مردمی مسئولان آموزش و پرورش و تجلیل از معلمان نمونه استانی از برنامه‌های هفته معلم در این استان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: همچنین در هفته معلم نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان و هنرآموزان استانی برپا می‌شود.

به گفته وی فراخوان مقاله‌نویسی با عنوان نقش آموزش و پرورش در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از برنامه‌هایی است که برای هفته معلم تدارک دیده شده است.

سمرقندی اظهار داشت: برنامه‌های هفته معلم با نواخته شدن زنگ سپاس در استان با حضور مسئولان استان آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه تجلیل از مقام معلم وظیفه‌ای همگانی است، تصریح کرد: انتخاب سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم انتخابی بسیار شایسته و به جا است.

وی ادامه داد: شهید استاد مطهری با کوله باری از اندیشه‌های ناب و اصیل اسلامی وارد محیط پر مخاطره دانشگاه شد و با تمام توان و نیرو از اسلام ناب و حقیقی دفاع کرد.

وی افزود: تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

این مسئول با تبیین نقش و وظایف دستگاه‌های شهرستان در گرامیداشت هفته معلم افزود: انسان نیز با پذیرش مسئولیت معلمی، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس معلم ثبت کرده است.

انتهای پیام/و۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول