اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

برگزاری 60 ویژه‌برنامه هفته معلم در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم از برگزاری 60 ویژه‌برنامه هفته معلم در جم خبر داد.

برگزاری 60 ویژه‌برنامه هفته معلم در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم اظهار داشت: همه باید قدرشناس معلم باشند و به ویژه افرادی که به جایی رسیده‌اند باید قدرشناس دستان نوازشگر معلم و نفس مسیحایی او باشند.

وی افزود: باید از تمام امکانات موجود استفاده کرده و به نحو مطلوب و در خور شان از فرهنگیان عزیز شهرستان جم تجلیل کرد.

رئیس آموزش و پرورش جم از رایزنی‌های لازم برای حضور سخنران از وزارتخانه در همایش هفته معلم خبر داد و خاطر نشان کرد: همایش هفته بزرگداشت مقام معلم امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

اسکندری از برگزاری 60 ویژه‌برنامه هفته معلم در جم خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها در بیشتر مدارس برگزار می‌شود و از معلمان شهرستان به نحو مطلوب تجلیل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری امتحانات در مدارس اذعان کرد: همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت باید با همت و تلاش خود شرایطی فراهم آورند تا دانش‌آموزان بدون دغدغه و استرس و با خاطری آسوده در جلسه امتحان حضور پیدا کنند.

رئیس آموزش و پرورش جم از احداث 2 کلاس درس توسط خیران جم خبر داد و گفت: انجمن اولیا و مربیان با همکاری خیرین روستای آبگرمک اقدام به ساخت دو باب کلاس درس در دبستان علامه طباطبایی کرده‌اند.

اسکندری افزود: در راستای اجرای طرح تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و نیاز مدارس به فضاهای آموزشی و کلاس‌های درس، انجمن اولیا و مربیان روستای آبگرمک از توابع شهرستان جم با همکاری خیرین اقدام به کار خداپسندانه ساخت 2 باب کلاس درس در دبستان علامه طباطبائی روستای مذکور کرده‌اند.

وی بیان کرد: امید است با همت و مشارکت خیرین بزرگوار شاهد آماده‌سازی هر چه زودتر این کلاس‌ها باشیم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم جم نیز برنامه‌های ویژه این هفته را برشمرد.

احمد زارعی افزود: کیفیت بخشیدن به برنامه‌ها و افزایش محتوایی برنامه‌ها و همایش‌های بزرگداشت مقام معلم مهم‌ترین اولویت این نهاد در سال جاری است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول