اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی

برنامه‌های هفته معلم در استان مرکزی اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی برنامه‌های هفته معلم در استان مرکزی را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته معلم در استان مرکزی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با هفته معلم برنامه‌های متعددی در بخش‌های فرهنگی، اعتقادی، سیاسی، ورزشی و... توسط این سازمان در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نخستین روز از هفته معلم به نام تجدید بیعت و تعمیق معرفت نامگذاری شده است خاطر نشان کرد: دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها و استان، برگزاری صبحگاه مشترک و نواختن زنگ سپاس معلم و دیدار و تجلیل از نخبگان بسیجی از برنامه‌های نخستین روز از هفته معلم است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: در دومین روز از هفته معلم که به نام معلم بسیجی- ولایتمداری و بصیرت نامگذاری شده است، برنامه‌هایی چون یادواره شهدای معلم (شهید اخلاقی) شهید شاخص سال بسیج فرهنگیان، حضور مسئولان در مدارس برای تبریک هفته معلم، دیدار با خانواده شهدا و نشست روشنگری برگزار می‌شود.

مهرجو معلم بسیجی ایثارگری و مجاهدت را عنوان سومین روز از هفته معلم عنوان کرد و گفت: گلباران و عطرافشانی قبور شهدا و کوهپیمایی از برنامه‌‌های مهم این روز است.

وی فراخوان مسابقه وبلاگ‌نویسی با عنوان "نسیم دانش" و برگزاری مرحله استانی مسابقه قرآن و عترت را از برنامه‌های چهارمین روز از هفته معلم برشمرد و اظهار کرد: شهید مطهری و موج بیداری اسلامی»، «نقش معلم در فرهنگسازی مصرف تولیدات داخلی»، «معلم و حمایت از کار و تولیدات ایرانی»، «مطهری‌های دهه 90» و «خاطره‌ای ماندگار از یک معلم بسیجی» از عناوین مسابقه وبلاگ‌نویسی هستند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی معلم بسیجی وحدت و انتظار، معلم بسیجی تعالی اندیشه در پرتو قرآن و عترت و معلم بسیجی، مجاهدت و تلاش علمی و معلم بسیجی پایمردی و شهادت را از عناوین روزهای دیگر هفته معلم دانست و ادامه داد: شرکت پرشکوه در نماز جمعه، نشست مربیان حلقه‌های صالحین، برگزاری شوراهای مشورتی کانون‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و بازدید از نمایشگاه کتاب تهران نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته معلم است.

مهرجو ادامه داد: سازندگی و محرومیت‌زدایی، گسترش و تعمیق امر به معروف و نهی از منکر، توسعه کمی و کیفی اردو‌های راهیان نور و گردشگری، بزرگداشت شهدای فرهنگی و یادواره‌های شهدا و کمک به فرهنگ‌سازی در خصوص شعار امسال و ایفای نقش در تولید ملی و کار ایرانی از دیگر اهداف سازمان بسیج فرهنگیان به شمار می‌آید.

وی اضافه کرد: تخصصی کردن بسیج در مجموعه آموزش و پرورش با نگاهی همه جانبه، احاطه و اشراف به مسائل روز، راه‌اندازی شعبه‌های مشورتی در سراسر شهرستان‌ها برای مشارکت در تعیین جهت‌گیری‌ها و چگونگی تحقق اهداف، تقویت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی ـ بصیرتی، تقویت و توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی , بهره‌مندی هر چه بیشتر از فضای مجازی از جمله اولویت‌های این سازمان برای تحقق اهداف پیش‌رو است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول