اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دشتی:

رویکرد برنامه‎های هفته معلم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: رویکرد برنامه‎های هفته گرامیداشت معلم و عقیدتی سیاسی سپاه فرهنگی است.

رویکرد برنامه‎های هفته معلم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حسین زارعی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک ستاد بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه اظهار داشت: امسال برنامه‎های گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سپاه مشترک است و برنامه‎ریزی‎ها نیز با همین رویکرد انجام شده است.

وی تصریح کرد: رویکرد ما در گرامیداشت این دو هفته فرهنگی است و برنامه‎ها نیز بر همین اساس طراحی و برنامه‎ریزی شده است و امیدواریم با فراهم کردن زمینه‎های لازم برای اجرای صحیح این برنامه‎ها به اهداف تعیین شده در این زمینه دست یابیم.

زارعی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: مهم‌ترین خدمات استاد شهید مرتضی مطهری در طول حیات پر برکتش ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی از طریق درس و سخنرانی و تألیف کتاب است.

مدیر آموزش و پرورش دشتی یادآور شد: در سال‎های 51 تا 57 به خاطر افزایش تبلیغات گروه‎های چپ و پدید آمدن گروه‎های مسلمان چپ زده و ظهور پدیده التقاط به اوج خود رسید و گذشته از حضرت امام خمینی (ره) شهید مرتضی مطهری نیز اولین شخصیتی بود که به خطر سران سازمان مجاهدین خلق ایران پی برد و دیگران را از همکاری با این سازمان بازداشت.

زارعی با اشاره به برنامه‎های هفته گرامیداشت معلم در شهرستان دشتی یادآور شد: یکصدمین سال تأسیس مدرسه در شهرستان دشتی در هفته معلم برگزار می‎شود.

وی بیان کرد: روز خلیج فارس در جوار گلزار شهدای خلیج فارس در روستای محمدآباد دشتی برگزار می‎شود و کلنگ پروژه استخر ویژه فرهنگیان به زمین زده خواهد شد.

زارعی دیدار با امام جمعه خورموج، تجلیل از 10 نفر از فرهنگیان، دیدار با جانبازان فرهنگی، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و هنری ویژه فرهنگیان و گردهمایی فرهنگیان را از مهم‌ترین برنامه‎های هفته معلم در شهرستان دشتی عنوان کرد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی و کوهپیمایی با حضور بسیجیان دانش‌آموز را از دیگر برنامه‎های مهم این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول