اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

اجرای 85 ویژه‌برنامه هفته معلم در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از اجرای 85 ویژه‌برنامه معلم در دشتستان خبر داد.

اجرای 85 ویژه‌برنامه هفته معلم در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولان آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: معلمان از بهترین و ارزشمندترین اقشار جامعه هستند و نقش معلم در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود: معلمان در ساختن آینده میهن اسلامی تلاش فراوانی از خود نشان می‌دهند و خالصانه و بی‌منت در راستای رشد و توسعه کشور فعال هستند و در واقع بدون معلمان جامعه پیشرفتی نخواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم، جایگاه معلم را در رشد و تعالی جامعه بی‌نظیر بیان کرد و یادآور شد: تمام مأموریت انبیای عظیم‌الشأن این بود که برای انسان‌ها معلمی کنند و انسان‌ها را تربیت کرده و پرورش دهند تا اینکه جایگاهی که برای انسان‌ها تعریف شده توفیق پیدا کنند تا به آن جایگاه برسند.

اسدی از اجرای 85 ویژه‌برنامه معلم در دشتستان خبر داد و گفت: در هفته بزرگداشت معلم که از 12 اردیبهشت آغاز می‌شود برنامه‌های متنوع و ارزشمندی تدارک دیده شده که در راستای تکریم معلمان برپا می‌شود.

وی اذعان کرد: تجلیل از معلمان نمونه، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برنامه‌های مختلف هفته معلم در مدارس و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از اشتغال به تحصیل 34 هزار دانش‌آموز در مدارس دشتستان خبر داد و تصریح کرد: جمعیت دانش‌آموزی شهرستان دشتستان بالغ بر 34 هزار نفر است و این نهاد با همکاری سازمان آموزش و پرورش در کیفیت‌بخشی به سطح تحصیلی دانش‌آموزان تلاش دارد.

اسدی اضافه کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی با نهاد آموزش و پرورش امر مهمی در پیشرفت شهرستان است و انتظار داریم شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های آموزشی و حمایت از معلمان مبتکر و پژوهشگر در دستور کار این سازمان قرار دارد و برای رسیدن به اهداف مورد نظر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول