اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های دولتی

برنامه‌‌های هفته تجلیل از مقام معلم در خراسان‌رضوی اعلام شد

خبرگزاری فارس: جلسه هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های دولتی در آستانه هفته معلم و به‌ منظور تجلیل از مقام معلم در استان برگزار شد.

برنامه‌‌های هفته تجلیل از مقام معلم در خراسان‌رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی ظهر امروز در این جلسه اظهار داشت: توجه ویژه شهرداری به تزئین بلوار معلم و نام‌گذاری میادین و محله‌ها به نام مقدس معلم و تجلیل از مقام معلم توسط دستگاه‌ها در این هم‌اندیشی مصوب شد.

فخریان افزود: تجلیل از همسران فرهنگیان که در سایر دستگاه‌ها اشتغال دارند توسط دستگاه‌های ذی‌ربط و برگزاری جلسات هم‌اندیشی شهرداران با رؤسای آموزش و پرورش در شهرستان‌ها، چاپ وصیت‌نامه معلمان شهید در هفته بزرگداشت مقام ارزشمند معلم توسط روزنامه‌ها از جمله مصوبات هم‌اندیشی این جلسه بود.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار داشت: با همکاری شهرداری چهار فرهنگسرای شهرداری در اختیار فرهنگیان قرار گرفت.

فخریان افزود: فرهنگیان عضو شورای شهر مورد تقدیر شهرداری قرار می‌گیرند و نیز به این منظور بیلبوردهای تبلیغاتی شهر و امکانات شهرداری در اختیار فرهنگیان و تجلیل از آنان قرار می‌گیرد.

فخریان از تجلیل دبیران تربیت‌بدنی و معلمان نمونه که مورد تجلیل شهرداری قرار می‌گیرند، خبر داد و گفت: براساس دستوری که از وزارتخانه به ما رسیده است، ادارات‌ کل استان‌ها موظفند ترتیبی اتخاذ کنند تا در شهرستان‌هایی که با مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مواجه هستند، مراسم تجلیل و تکریم از معلمان نمونه در سطح شهرستان و در استان پس از برگزاری انتخابات برپا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ضمن نام‌گذاری هفته بزرگداشت مقام معلم امسال به نام هفته معلم و تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: 12 اردیبهشت روز معلم و دانش‌آموز، 13 اردیبهشت روز معلم ایثار و شهادت، 14 اردیبهشت روز معلم و تکریم خانواده، 15 اردیبهشت معلم، مدرسه و جامعه منتظر،16 اردیبهشت معلم، بصیرت و بیعت با ولایت،17 اردیبهشت معلم و انقلاب اسلامی و 18 اردیبهشت روز معلم و تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت نام‌گذاری شده است.

فخریان گفت: برگزاری مراسم مستقل و ویژه در تجلیل از معلمان شهید و پیشکسوتان علاوه بر مراسم تجلیل از نمونه‌ها مورد تأکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول