اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تحول در برنامه‌های هفته معلم صورت می‌گیرد

سنت‌شکنی در برنامه‌های هفته معلم در گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: به منظور برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، امسال در اجرای برنامه‌های این هفته در گچساران سنت‌شکنی و تحول ایجاد می‌شود.

سنت‌شکنی در برنامه‌های هفته معلم در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یدالله مرادی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم که با حضور معاونان آموزش و پرورش گچساران و جمعی از فرهنگیان، مسئولان فرهنگی و مسئولان ادارات و نهادهای گچساران برگزار شد، اظهار کرد: در مسیر خطیر معلمی بزرگانی گام نهاده‌اند که نامشان بر تارک زمان می درخشد.

وی افزود: علامه شهید استاد مرتضی مطهری از همین طایفه مقدس است که در سنگر تعلیم و تعلم، به قله‌های بلندی دست یافت تا آن جا که معمار انقلاب اسلامی که خود معلمی بزرگ است، همه آثار شهید مطهری را مفید می‌دانند و بهره‌برداری از آن‌ها را سفارش می‌کنند.

* تجلیل ویژه از همه فرهنگیان در گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران ابراز داشت: لازم است برای برگزاری آئین‌های هفته معلم، اندیشه و طرح نو اندیشیده شود و از اجرای برنامه‌های تکراری و روتین جلوگیری کنیم.

مرادی با تأکید بر کیفی‌سازی برنامه‌های هفته معلم تصریح کرد: بازنشستگان، پیشکسوتان معلمان مقاطع مختلف تحصیلی و همه فرهنگیان باید در این هفته به‌ طور ویژه تجلیل و تکریم شوند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بزرگداشت هفته مقام معلم در اجرای مطلوب این برنامه‌ها امری لازم و ضروری است.

مرادی افزود: آموزش و پرورش گچساران در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته معلم و تکریم و تجلیل مطلوب از فرهنگیان این شهرستان پذیرای نظرات و پیشنهادات سازنده و مؤثر است.

این مسئول در گچساران یادآور شد: در سال‌های گذشته از برنامه‌های تجلیل از معلمان در این شهرستان استقبال مطلوبی نمی‌شد.

مرادی ابراز داشت: مدیریت آموزش و پرورش گچساران و مجموعه عوامل ستاد بزرگداشت مقام معلم این شهرستان در نظر دارد امسال برنامه‌های متنوعی را در هفته معلم برگزار کند.

* لحاظ کردن رویکرد فرهنگی و احترام‌آمیز در برنامه‌های هفته معلم

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به سنت‌شکنی در اجرای برنامه‌های هفته معلم تصریح کرد: برخلاف سال‌های گذشته که در یک روز از همه معلمان و فرهنگیان تجلیل می‌شد، امسال برای هر مقطع تحصیلی و هر گروه از معلمان برنامه ویژه تجلیل و تکریم در نظر گرفته شده است.

مرادی برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان، معاونت‌ها، مسئولان امور دفتری و امور خدماتی، برگزاری مراسم ویژه غبارروبی گلزار مطهر شهدا با تلاوت آیات قرآن توسط دانش‌آموزان قاری، مراسم شب شعر و خاطره‌گویی و قرائت اشعار توسط فرهنگیان شاعر و مراسم پیاده‌روی همگانی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای اجرا در هفته معلم در گچساران عنوان کرد.

وی ابراز داشت: برنامه‌های امسال هفته معلم در گچساران با محوریت و رویکرد فرهنگی و متنوع برنامه‌ریزی شده است تا فرهنگیان ضمن حضور در این برنامه‌ها، ساعاتی شاد و ماندگار را سپری کنند.

مرادی برگزاری نمایشگاه‌ دست‌ساخته‌ها و ارائه آثار و توانمندی‌های معلمان در حوزه‌های مختلف از جمله پژوهشی، تحقیقاتی، چاپ کتاب و هنرهای دیگر و تجلیل از معلمان حافظ قرآن و توانمند در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، ورزشی و هنری را از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته معلم در گچساران بیان کرد.

به گزارش فارس حاضران در این جلسه به ارائه راهکار و پیشنهاد در زمینه برگزاری مطلوب، جذاب و متنوع برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در گچساران پرداختند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول