اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

احداث شهرک چاپ و نشر خراسان‌رضوی هم‌زمان با هفته معلم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌رضوی از آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک چاپ و نشر استان هم‌زمان با هفته معلم در شهرک صنعتی توس مشهد خبر داد.

احداث شهرک چاپ و نشر خراسان‌رضوی هم‌زمان با هفته معلم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد غفاری در جلسه شورای اداری مشهد با اعلام این خبر ضمن انتقاد از اجرا نشدن این طرح که از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به خراسان‌رضوی است، خواستار تسریع در اجرایی شدن آن شد.

وی افزود: اراده دولت و مدیریت استان بر توسعه شهرک صنعتی و احداث شهرک چاپ و نشر است که باید محقق شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنان خود درباره طرح جامع اوقات فراغت زنان خانه‌دار استان که در مرحله تحقیقات کارشناسی و تهیه پیش‌نویس است، گفت: هر چند پیشنهادهای گوناگونی برای تحقق این هدف مطرح است اما طرح منتخب باید دارای شرایطی چون انتفاع اقتصادی فرد، خانواده و جامعه، نشاط‌آور بودن، انتخاب آزادانه و به ویژه رویکرد دینی باشد.

وی از اردوهای جهادی که از سوی نهادهایی هم‌چون بسیج سازندگی در حال پیگیری است به عنوان الگویی بومی و شایسته از پر کردن اوقات فراغت یاد کرد و ادامه داد: رویکرد موجود در این طرح باید حفظ و به نحو مقتضی و قابل اجرا برای زنان خانه‌دار استان تغییر یابد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول