اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان خبر داد

تقدیر از معلمان در هفته بزرگداشت مقام معلم

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: در هفته بزرگداشت معلم، آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان از معلمان خود تقدیر می‏کند.

تقدیر از معلمان در هفته بزرگداشت مقام معلم

سعید ادیب در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: معلم جایگاه ویژه‏ای در جامعه دارد و باید به نحوه شایسته‏ای از معلمان تقدیر کرد.

وی در ادامه افزود: فرهنگ و آینده هر جامعه‏ای در گرو معلمان آن جامعه است و معلمان شایسته، توانایی ساخت جامعه و نسل بیدار و آگاه را دارند.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان درباره اقدامات آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان در مورد بزرگداشت هفته معلم بیان داشت: از برنامه‏های آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان در هفته بزرگداشت مقام معلم، صدور تقدیرنامه از معاون محترم وزیر، مدیرکل محترم و رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان است.

وی گفت: توزیع گل و شیرینی توسط رئیس، معاون و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی، برپایی جشن بزرگداشت، به صورت منطقه‌ای و در نظر گرفتن سفر زیارتی ویژه افراد مبتکر، کوشا و مبدع از برنامه‏های آموزش و پرورش استثنایی در طول هفته بزرگداشت مقام معلم است.

ادیب در پایان اظهار داشت: امید است بتوانیم قدردان زحمات معلمان پرتلاش کشورمان باشیم و سپاسگزار هم‌چون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه‏ها را.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول