اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس آموزش و پرورش پاکدشت صورت گرفت

اعلام ویژه برنامه‌های هفته معلم در پاکدشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در آستانه هفته معلم از ویژه برنامه‌های هفته معلم این شهرستان خبر داد.

اعلام ویژه برنامه‌های هفته معلم در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، محمدرضا جوادی در جلسه عمومی مدیران دوره‌های مختلف تحصیلی پاکدشت با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مطهری و ضرورت تکریم و گرامیداشت جایگاه معلمان اظهار داشت: تجلیل از معلمان تجلیل از انسان‌هایی است که با کلام و قلم خود زمینه شکوفایی و بالندگی علمی و اخلاقی نسل آینده کشور اسلامی ایران را فراهم می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از برنامه‌های هفته معلم شهرستان پاکدشت گفت و عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته در کمیته بزرگداشت مقام معلم در تمامی ایام این هفته برنامه‌های مختلفی، هم به صورت متمرکز و شهرستانی و هم بصورت قطبی در مدارس اجرا می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: روز 13 اردیبهشت مراسم تجلیل از 78 معلم نمونه شهرستان پاکدشت در کانون فرهنگی هنری این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم در ارتباط با نحوه انتخاب معلمین نمونه گفت: بالغ بر 260 پرونده به ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم ارائه شد که پس از بررسی و ارزیابی امتیازات ارائه شده 78 نفر بعنوان معلم نمونه در سطح شهرستان انتخاب و معرفی شدند.

جوادی اضافه کرد: سه نفر از جمع این بزرگواران در سطح استان بعنوان معلم نمونه معرفی شدند ضمن اینکه سمیه اسکندرپور در رشته علوم پایه مقطع راهنمایی به‌عنوان معلم نمونه کشوری از شهرستان پاکدشت انتخاب شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان بیان داشت: تجدید میثاق 800 فرهنگی شهرستان پاکدشت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب که در مرقد حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌گردد، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی و غبار روبی مزار این شهدا، سخنرانی بین خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، دیدار با فرهنگیان در مدارس و... را به عنوان اهم برنامه‌های این هفته برشمرد.

بر پایه این گزارش، چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پاکدشت نیز از دیگر برنامه‌هایی است در کنار برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول